לכבוד חג הפורים - חנות מסכות חדשה ומיוחדת של IGN ישראל


מאת: לידור אטיאס

מכירים את זה שהגיע היום האחרון לפני פורים ועדיין אין לכם למה להתחפש? אז אתם מאלתרים תחפושת די מטופשת וכזאת שאף אחד לא ממש מבין מה היא אמורה להיות. אלא שכדי למנוע ממכם להביך את עצמכם עם דברים כדוגמת זה, IGN ישראל עלו עם חנות חדשה ונהדרת של מסכות לפורים. ומה היתרון? זה מתאים לכל ראש של אדם ממוצע מגיל 14 ומעלה, ומגיע בעיצוב אישי לחלוטין ובהתאם למה שאתם תחליטו להזמין.

אז ככה, לפני שנדבר על המבחר, קודם כל ולפני הכל - המסכה עצמה. המסכה עשוייה מ-100% של פוליאסטר איכותי והדבר היפה הוא שמדובר בחומר אלסטי וגמיש וגם אם הראש שלכם לא ממש פרופורציונאלי ודי ענק, זה בסדר, גם לראש שכזה המסכה תתאים.
מיותר לציין שקל מאוד לנשום דרך המסכה וגם ניתן לכבס אותה, כך שאם בא לכם להתפרע ולהתלכלך במסיבת פורים אחת ולהשתמש במסכה פעמים נוספות - זה כמובן אפשרי.

לגבי המחיר - מדובר בחנות טרייה במיוחד שהחלה לפעול לכבוד חג הפורים וכחלק ממבצע ההשקה המחיר על מסכה יהיה זול ב-20 שקלים מהמחיר הרגיל(70 שקלים במקום 90 שקלים, לכן כדאי להזמין עכשיו, וגם מבחינת זמן המשלוח).

אוקיי, עכשיו כשאנחנו חכמים יותר לגבי המסכות עצמן והבנו מה האיכות והמחיר, נעבור למבחר.
במבחר המסכות המוכנות יש סך הכל 59 מסכות הכוללות אימוג'יס, אישים מפורסמים, פוליטיקאים, דמויות מפורסמות מעולם הקולנוע והגיימינג(מישהו אמר מריו?), בעלי חיים וכו'. כל זה לא מספיק לכם? אין שום בעיה. החנות מאפשרת לכם גם להעלות תמונת פנים איכותית על מנת לייצר מסכה שלא נמצאת במבחר ותהיה ייחודית עבורכם.
אני מוכרח לציין פרט נוסף לגבי חווית הקנייה - האתר מעוצב בצורה מקסימה, הוא מסודר, יש בו עמוד שאלות ותשובות מסודר, אפשרות ליצירת קשר על מנת לשאול שאלות, סל קניות מסודר וגם ממשק משתמש נחמד במיוחד.
ולסיום - בסך הכל למי כל זה מתאים? בראש ובראשונה - למי שרוצה לקבל יחס אישי בקנייה של מסכה, פשוט משום שמדובר במסכה בעיצוב אישי. שנית, אם החלטתם להרכיב תחפושת בעצמכם ולא הצלחתם למצוא את המסכה המושלמת, רק תעלו תמונת פנים איכותית של הדמות אליה אתם מתחפשים וב-IGN ישראל יעשו את העבודה השחורה בשבילכם. אפשרות שלישית היא שאם סתם בא לכם להיות באווירה מעט פורימית בלי תחפושת מלאה אלא רק עם מסכה חביבה - You are welcome.

לכניסה לאתר לחצו כאן.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.