Battlefield Hardline - גרסת המחשב של המשחק מתה

מאת: לידור אטיאס

אם קניתם את ה-Seaon Pass של המשחק כהשקעה לטווח הארוך ואפילו אם קניתם את המשחק ממש בזול - עשיתם טעות גדולה. כמה עובדות ברורות ידועות כרגע ואני אסביר לכם בדיוק מה המצב.

בראש ובראשונה, אלה שקנו את המשחק בתוספת ה-Season Pass והבינו במוקדם או במאוחר שהם עשו טעות - רובם לא חזרו בהשקות כאלה ואחרות של חבילות הרחבה חדשות שמיועדות במיוחד להם.
אבל זה לא העניין היחיד, משום שמובן שרוב השחקנים שקנו את המשחק קנו אותו ורק אותו. רוב רובם של השחקנים האלו גם כן נטש את המשחק ובשורה התחתונה - מיד תבינו איך כל התוכן החינמי שיצא למשחק פשוט לא השפיע עליהם וממש לא גרם להם לחזור.

כדי להבין במה מדובר נצטרך להתחיל להיכנס קצת לסטטיסטיקה, והקונסולה שהכי טוב להשוות אותה למחשב האישי במקרה הזה היא ה-PS3, המפסידה במכירות של דור הקונסולות הקודם וגם קונסולה שהיא הרבה פחות חזקה היום ממה שהייתה בשיאה.
בשני משחקי Battlefield די ישנים - Battlefield: Bad Company 2 וגם Battlefield 3 - יש יותר שחקנים במחשב האישי מאשר ב-PS3. היכן הנתון הזה מתהפך? דווקא ב-Battlefield Hardline, שימו לב טוב לסטטיסטיקה:
במחשב האישי שיחקו ב-Battlefield Hardline, לפי בדיקה שנערכה, פחות מ-1000 שחקנים ברגע הבדיקה עם שיא יומי של 2594 שחקנים.
על ה-PS3 שיחקו ב-Battlefield Hardline באותה בדיקה ובאותו רגע בדיוק - 1696 שחקנים עם שיא יומי של 3262 שחקנים.
הדבר הבאמת עצוב בכל הסיפור, שאותו אני אומר בתור מי שהשתתף בשתי הבטות של המשחק ואף רכש אותו - הוא שבתהליך שקדם להשקת המשחק היה עניין רב סביב המשחק הזה ושתי הבטות היו די מוצלחות. בסופו של דבר - ברגע האמת Battlefield Hardline קרס והותיר ל-Battlefield 5 נטל די רציני - להציל את סדרת Battlefield. 
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.