בקצרה - 14: הטריילרים מ-"E3"!

חובבי הקומיקס נהנים בכל שנה מ-"Comic Con", וחובבי משחקי הווידאו נהנים בכל שנה מ-"E3". בעוד זה הראשון יחל רק בעוד כחודש, זה השני בדיוק סיים את תצוגותיהן של חברות הפיתוח וההפצה. אז, לאחר לילות ארוכים במיוחד, אנחנו שמחים ונרגשים לסכם את הטריילרים השונים.
תוצאת תמונה עבור ‪E3 2018 TRAILER‬‏
נתחיל עם "PlayStation", שסיפקה לקהל המעריצים לא מעט סיבות להתרגש.

לאחר הצלחתו הפנומנלית של "The Last Of Us" ב-2013, אנחנו סוף סוף זוכים לקבל המשך. "Part II", שטרם הוכרז תאריך יציאתו לשווקים, נחשף לכלל הקהל, עם סרטון משחקיות באורך של כ-10 דקות. העלילה עתידה להתמקד בדמותה של אלי, שכעת כבר בת 19, והיא יוצאת למסע נקמה עקוב מדם בעקבות אלו שפגעו בה במטרה להביא אותם לצדק, זאת כשהיא נדחפת עד קצה גבול היכולת שלה. הטריילר - כאן.

אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר שנחשפו הוא "Ghost of Tsushima", שעלילתו מתרחשת ב-1274 והוא מציג את פלישתה את האימפריה המונגולית האימתנית לאי היפני של צושימה. המשחק, כך לפי סרטן המשחקיות בן ה-8 דקות, יתאפיין באמנויות לחימה יפניות, ונזכה לראות בו גרפיקה יפהפייה. הטריילר - כאן.

קשה לגלות עניין כלפי "Control", ובמיוחד כשכמעט ודבר אינו ידוע אודותיו, ואפילו טריילר ההכרזה שלו מעורר פיהוק. אבל אם בא לכם להתרשם בעצמיכם - כאן. כנ"ל גם לגבי החשיפה של "Resident Evil II", שנראית מאד משמימה. אך שוב, אם אתם רוצים - כאן. נוסף אליהם "Trover Saves the Universe", שלא עושה ממש משהו חוץ מלהטריד את הצופים בו (מזוכיזם - כאן). ולחובבי הז'אנר - "Nioh 2" (כאן).

וכאילו זה היה יכול להיראות אחרת - "Kingdom Hearts III" טיפשי, אבל כיפי להחריד. הסרטון הספציפי הזה עוסק ב"שודדי הקאריביים", ובהמשך הכנס הוצגו סרטונים נוספים מצידן של חברות אחרות. המשותף לכולם, כמובן, הוא הסם אותו לקח המפתח של המשחק בטרם הוא יצר אותו. אז אם בא לכם להיכנס לטריפ - כאן.

ויש את "Death Stranding", שלא ממש ברור אבל בכל זאת נראה מדהים - הן חזותית, והן עלילתית. סרטון ההכרזה, שאורכו כ-8 דקות, מעלה את רף הציפיות לכדי רמה חדשה לחלוטין, ומדגים כיצד אפשר לעורר עניין במשחק מבלי לחשוף יותר מידי אודותיו. צפו כאן, אתם תיהנו.

ובגולת הכותרת של התצוגה, נמצא לא אחר מאשר "Marvel’s Spider-Man". סרטון דמו בן כ-7 דקות נתן מבט על מערכת הקרבות (שדומה במקצת ל-"The Amazing Spider-Man 2"), וגם העניק טעימה מהעלילה ומאויביו של איש העכביש. זה נראה פשוט מדהים, ומסתמן כאחד ממשחקי הווידאו הגדולים ביותר של 2018. הוא, בתקווה ולא נצטרך לסבול דחיות כאלו ואחרות, ייצא לשווקים ב-7 בספטמבר. בסרטון הנהדר אתם יכולים לצפות כאן, ולהתרשם ממנו בדיוק כמונו.

וכעת אל "Square Enix E3", שבעיקר הצליחה לשעמם ועל כן נזנחה אל שולי האירוע.

הדבר המעניין היחיד שהגיע בגזרה זו הוא "Shadow of the Tomb Raider", אבל זו לא ממש חכמה. סרטן המשחקיות, שאורכו כ-7 דקות, שופך מעט אור על שעתיד להתרחש במשחק, והעניק מבט ראשון במערכת הקרבות ובסביבת העולם. די כצפוי, זה נראה מדהים - גרפיקה מעולה, ואפקטים מרהיבים. הטריילר - כאן.

וכל השאר, שאין לנו ממש עניין בהם: "FINAL FANTASY XIV x MONSTER HUNTER: WORLD Collaboration" כאן, "Dragon Quest XI" כאן, "Babylon’s Fall" כאן, "Just Cause 4" כאן ו-"The Quiet Man" כאן. גם כאן היה "Kingdom Hearts III", כפי שתוכלו לראות כאן. יוצא מן הכלל הוא "The Awesome Adventures of Captain Spirit" (עליו נרחיב בהמשך), שפיתוחו נראה כאן.

עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.