אווה דוברני נשכרה לבימוי "New Gods"!

אף על פי הביקורות השליליות להן זוכה "קמט בזמן" וכישלונו הצורם בקופות, מתברר כי הבמאית אווה דוברני כבר הצליחה למצוא לעצמה עבודה חדשה. בדיווח שהגיע אמש ממגזין "Variety", נודע כי המפיצה .Warner Bros שכרה אותה לבימוי "New Gods" של DC.
Ava DuVernay to Direct DC Comics Adaptation New Gods
הקומיקס "New Gods", אותו כתב ואייר ג'ק קירבי, התפרסם תחת חברת ההוצאה לאור DC Comics בתחילת שנות ה-70. העלילה מתרחשת בחלל העמוק, וסובבת פנטזיה ומדע בדיוני. פרט לאלים בעל הכוחות העל-אנושיים והיכולות העילאיות, בסיפור לוקח חלק גם נבל-העל דארקסיד. הסרט, אם תהיתם, לא ייקח חלק ביקום הקולנועי של DC.

בכל שינויי הקיצון שנעשים לאחרונה ב-.Warner Bros, ובפרט במחלקת DC, קשה לדעת מה סטטוס ההפקה הנוכחי של הסרט. השנתיים האחרונות לוו בהכרזות רבות אודות פרויקטים שונים, אך הרוב המוחלט כלל לא יצא לפועל ונשאר כלוט בערפל. אם כן, עוד מוקדם לפתח ציפיות עבור הפרויקט וליצור ספקולציות שונות.

הפרויקט האחרון של דוברני, "קמט בזמן", יצא לאקרנים בצפון אמריקה בסוף השבוע האחרון וזכה לקבלת שלילית במיוחד. הביקורות לא חסכו בדבריהן, וכולן חזרו על הטענות לחורים בעלילה ולשימוש יתר ב-CGI. עם זאת, דווקא צוין כי הסרט כולל בו מסרים חשובים של העצמה נשית וגיוון אתני. הביצועים בקופות היו גרועים, כשההכנסות עוד לא הצליחו לכסות אף חצי מתקציב ההפקה.

במידה ואתם מעוניינים לצפות בסרט, אגב, תאלצו להמתין. ההפצה בארץ ראתה את התגובות מעבר לים בחשש, והיציאה לאקרנים במדינתנו נדחתה בכחודש. ולמרות כל זאת, נראה כי .Warner Bros דווקא כן רוצה את דוברני. ל-"New Gods" עוד אין תאריך יציאה לאקרנים, כאמור.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.