מכוניות חדשות, מצבי משחק חדשים ואתגרים חדשים - העדכון החדש של "GTA Online"!

במקרה ויצא לכם לפספס את החדשות שהגיעו בשבוע שעבר, נעדכן אתכם כי מפתחת משחקי הווידאו "Rockstar Games" הודיעה על שחרורו של עדכון חדש ל-"GTA Online".
העדכון החדש, ששמו "Southern San Andreas Super Sport Series", ממלא את המשחק במכוניות חדשות, מצבי משחק חדשים ואתגרים חדשים. אם אחת הפעילויות האהובות עליכם ב-GTA Online היא המירוצים שיש למשחק להציע - העדכון הזה הוא בדיוק בשבילכם, ויש לכם עוד למה לצפות.

מצב המשחק הראשון, מתוך השניים החדשים שישוחררו בתקופה הקרובה, הוא "Hotring Circuit", שילוב בין מצב המשחק הקלסי "Hotring" מתוך Vice City ו-"Cunning Stuns" מתוך GTA Online. המירוצים יהיו אלימים ותחרותיים במיוחד- כל מירוץ יכול להגיע למספר מקסימלי של כ-30 שחקנים, שיצטרכו לבצע פעלולים ולעבור מחסומים בדרך אל הניצחון.


ואם תאהבו את סגנון המירוצים ש-"Hotring Circuit" מציע, ב-3 באפריל תוכלו ליהנות ממצב משחק חדש נוסף שיהיה תחרותי ואלים אפילו יותר, ושמו "Target Assault". במירוצים שלו השחקנים מתחלקים לקבוצות: הנהגים, שתפקידם להתמקד במסלול כמו במירוץ רגיל ולעקוף כמה שיותר נהגים אחרים, והחמושים שיהיו באחורית הרכבים, ותפקידם יהיה להשמיד כמה שיותר מהמכוניות האחרות במסלול.



בנוסף למצבי החדשים, זמינים גם חמישה רכבים חדשים, והם ה-Taipan, Hotring Sabre, Entity XXR, Vapid GB200 ולבסוף, ה-Vulcar Fagaola.


וזה לא נגמר כאן, ב-1 במרץ, תתכוננו להתחמק ממוקשים מתחת למים ולרחף בשמיים ב-10 מירוצים חדשים שיכללו את הרכבים Deluxo ,Stormberg ו-Thruster מהעדכון "The Doomsday Heist". בהמשך החודש, ב-29 במרץ, ישוחררו שבעה מרוצים נוספים שייכללו שילוב של רכבים קלסיים וחדשים. ואם כל זה עוד לא יספיק לכם, נחשו מה? תוכלו גם להוריד את המירוצים שלכם מהדרכים ולהיכנס לטריטוריות לוחמתיות יותר עם שני מצבי Adversary חדשים שישוחררו, ביחד עם הנחות ותקופת פרסים כפולים במשימות. וכדי להעביר את זמנכם כאשר תחכו לשחרורם של העדכונים, תוכלו ליהנות מהנחות של 30% על דירות, גאראג'ים, משרדים וחנויות מעוצבות אישית, והנחות של 25% על שיפורים לרכבים.


ובנושא אחר, Rockstar הכריזה גם על חידושים למצב ה-"Creator" של המשחק, ביניהם הגדרות מתקדמות למזג האוויר, בחירת שמות לקבוצות, נקודות Warp Checkpoints ועוד מספר תוספים שבוקשו על ידי הקהילה.

לחדשות נוספות, עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.