סצנת ההארדסטייל בישראל מציגה: DJ The Prophet בהופעה מיוחדת ויחידה בישראל

המוזיקה האלקטרונית בישראל עברה הרבה מאוד אבולוציות לאורך השנים, ושלב נוסף באבולוציה הזו כבר כאן והוא מוכן להפוך את פני המדינה - שלב ההארדסטייל. המוזיקה האלקטרונית הכי קשוחה, בועטת וחזקה שקיימת בשוק, עושה צעדים ראשונים בישראל במשך פרק זמן לא קצר שכלל הופעות של אמנים גדולים כדוגמת טיונבוי ו-DJ אייזק.
לאורך הזמן גם התפתחו כאן אמנים מקומיים נהדרים, האהוב עליי מביניהם באופן אישי הוא האיש והאגדה Sanchuk, אך ראויים לציון עוד רבים נוספים כדוגמת Sluxx ,PaceMakerz ועוד רבים וטובים. אלו הם האמנים שמלווים את הסצנה מידי חודש במסיבות שנערכות ב"לבונטין 7" בתל אביב וכמובן מלווים את האמנים הגדולים ביותר שמגיעים להופיע כאן.

כעת, הגיע הזמן לציון דרך נוסף של הסצנה הישראלית ההולכת ומתפתחת - מי שנחשב לאבא, האמא, הסבא והסבתא של ההארדסטייל, DJ The Prophet, בדרכו לישראל להופעה מיוחדת ויחידה במועדון הגייט בתל אביב, כאשר לאחר שקיבלנו סט של שעה וחצי מאייזק בפעם האחרונה, הפעם נקבל סט של שעתיים מלאות.

ההופעה תיערך ב-22 במרץ 2018, יום חמישי, כשלושה שבועות לאחר סיום הטירוף של חג הפורים ההולך ומתקרב אלינו.

בערב הזה ילוו אותו בליינאפ אמנים מקומיים מהשורה הראשונה - Avix ,Sanchuk ,PaceMakerz ,Infected By Madness ו-Gold & Steel. הערב הנהדר הזה יתחיל כבר בסביבות 22:00 - 23:00 עם התאספות ראשונית, ויימשך עד אור הבוקר עם הארדסטייל טהור היישר לאוזניים שלכם.

באירוע עצמו תותר כניסתם של בליינים בגילאי 18 ומעלה בלבד, כאשר מחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת עומדים על 149 שקלים כרגע ונמכרים דרך הקישור הבא באתר Mega Tickets.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.