ממש בקרוב, "סניקי פיט" חוזרת לעונה שנייה!

סדרת הטלוויזיה "סניקי פיט", הפקת המקור עטורת השבחים של שירות הזרמת המדיה "Prime Video", תשוב לעונה שנייה כבר בעוד כשבועיים, ב-9 במרץ.
תוצאת תמונה עבור ‪Sneaky Pete‬‏
עלילת הסדרה סובבת אחר הנוכל מריוס (ג'ובני ריביסי), המשתחרר מהכלא ומוצא את עצמו נרדף על ידי הגנגסטר האכזר אותו הוא שדד בעבר. כשחייו עומדים מלכת והוא אינו מצליח למצוא מקום מפלט, הוא מחליט להסתתר מעברו דרך גנבת זהותו של חברו לשעבר לתא פיט. אלא שאז, הוא נאלץ גם "להתאחד" עם משפחתו המנוכרת ולהתמסר לחלוטין לזהות אותה בחר. הסדרה, שהופקה בשיתוף עם "Sony", זכתה לשבחים מקיר לקיר, וריביסי הועמד על תפקידו לפרס האמי.

בעונה החדשה, מריוס מנסה להתחיל את הכול מחדש, אל שאז שני בריונים, המאמינים כי הוא פיט, מאיימים להרוג את המשפחה אלא אם הוא ייקח אותם למגי, אמו המנוכרת של פיט (ג'יין אדמס) ולמיליונים שהיא גנבה מהמעסיק המסתורי שלהם. בנקודה זו, על מריוס לנווט בזהירות בחיפושו אחר מגי החמקנית, להגן על המשפחה ולהמשיך עם ההונאה שהוא פיט, בעוד הוא מנסה לתחמן ולמצוא דרך להיפטר מהבריונים ולשמור את הכסף לעצמו.

בעת העלאתה לשירות של Amazon, הסדרה נעמדה על ציון של 100% באתר הסקירה "Rotten Tomatoes" וזכתה לעשרות אלפי צפיות. "לאחר הקבלה היוצאת מן הכלל של העונה הראשונה על ידי הביקורות והקהל, אנחנו שמחים להציג שהופעת בכורה עונה נוספת", אמרה שרון טל יגואדו, ראש מחלקת סדרות מתוסרטות של Amazon Studios.

העונה השנייה של "סניקי פיט" תעלה לשירות הזרמת המדיה "Prime Video" של Amazon ב-9 במרץ. לחדשות נוספות, אתם מזומנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.