ב-20 לפברואר, ישוחרר מצב ה-Discovery Tour של "Assassin's Creed Origins"

לאחר ציפייה ארוכה במיוחד, העדכון הבא של משחקי הווידאו "Assassin's Creed Origins" יביא איתו את מצב ה-Discovery Tour. וזה יקרה ממש בעוד רגע קט, ב-20 לפברואר.
תוצאת תמונה עבור ‪assassin's creed origins discovery tour‬‏
אחד הדברים המעניינים ביותר ש-Assassin's Creed Origins הציע לשחקנים זה מצב ה-Discovery Tour, שנותן את האפשרות להסתובב ברחבי מפת המשחק, לעבור סיורים שונים וללמוד על מצרים העתיקה ועל זמניה. הרעיון הוא מקורי ומציע חוויית למידה בזמן משחק, והוא יכול להיות הדבר היחיד שיהפוך שיעורי היסטוריה למגניבים. הדבר אומנם לא שוחרר ביחד עם המשחק עצמו, אך עכשיו הוא קרוב אלינו מתמיד.

העדכון הבא של המשחק, שישוחרר ב-20 לפברואר, יכיל 75 סיורים שונים המחולקים לקטגוריות שונות, ובהם תוכלו ללמוד על נושאים שונים הקשורים למצרים העתיקה. את הסיורים תוכלו להתחיל מידית, או שתוכלו להסתובב במפת המשחק ולהיתקל בהם. אם אתם לא רוצים להשתתף בהם, תוכלו למצוא הרבה מאוד דברים שונים ללמוד עליהם על יד חקירת המשחק במצב ה-Discovery Tour, ואת זה תוכלו לעשות במפת המשחק על ידי רכיבה על סוס ברחביה, השקפה עליה עם נשר או שינוי בין 25 אוואטארים שונים לבחירתכם.


בנושא,"Ubisoft" שחררה נושא:

את מצב ה-Discovery Tour תוכלו להשיג בחינם בעדכון שישוחרר ב-20 בפברואר ל-Assassin's Creed Origins, במקרה והמשחק נמצא ברשותכם, או שתוכלו לרכוש אותו כגרסה נפרדת של המשחק במחיר של 20$. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.