מבלי להכביר במילים - "The Tick" מחודשת לעונה שנייה!

מוקדם יותר היום, "Amazon" הכריזה כי היא מחדשת לעונה שנייה את סדרת הטלוויזיה "The Tick"!
תמונה קשורה

בעולם בו גיבורי-על קיימים כבר עשרות של שנים, ארתור אוורסט (גריפין ניומן), רואה חשבון עם בעיות נפשיות, חושד כי העיר שלו מוחזקת בידי נבל-על שנחשב למת במשך זמן רב. בעוד הוא מנסה לחשוף קנוניה זו, כשהוא בכלל נטול כוחות-על, הוא מתחיל לשתף פעולה עם גיבור כחול ומוזר - הטיק (פיטר סראפינוביץ'). יחד, הם יוצאים להרפתקה מלאה עד גדותיה בארכי-נבלים מטורפים, אזרחים שלוקחים את החוק לידיים וידיהם נוטפות דם ופריקים על-אנושיים.

עונתה הראשונה של "The Tick" עלתה לשירות הזרמת המדיה "Prime Video" של "Amazon" בקיץ 2016, וזכתה לשבחים מקיר לקיר - 93% באתר הסקירה "Rotten Tomatoes", עם ביקורות מהללות מ-"USA Today" ו-"Time". לאחר הפגרה הארוכה ומורטת העצבים, חצייה השני של העונה הראשונה, הכולל בו שישה פרקים, צפוי לעלות ב-23 בפברואר.

כעת, לאחר ההצלחה חסרת התקדים (והלחלוטין לא צפויה), "Amazon" הודיעה כי הסדרה, שנוצרה בידי בן אדלונד, חודשה לעונה שנייה. "בן יצר להיט מהדהד ופיטר וגריפין הביאו את הטיק וארתור לחיים בלתי ניתנים לביטוי", אמרה שרון יגואדו, ראש מחלקת הסדרות של החברה, והוסיפה כי "אנחנו לא יכולים לחכות כדי להביא למעריצים טפח נוסף מהיקום של הטיק". "אני כל כך מתרגש ש-Amazon רוצה להמשיך בשיתוף הפעולה המטורף והפורה הזה ושצוות השחקנים המדהים הזה נשאר ביחד, ושנוכל להמשיך ולבנות את המיתוס הזה לרוחב, לעומק ולגובה", סיפר יוצר הסדרה והמפיק בפועל בן אדלונד, ועוד אמר כי "יש לנו כדור בוץ מצוין המסתובב עם ההטיה הנכונה של הציר. אני מאוד שמח שקיבלנו את ההזדמנות להמשיך ולאכלס אותו".

העונה השנייה תחל את הפקתה במהלך השנה הנוכחית, ותעלה בזמן לא ידוע ב-2019. עד אז, נוכל להסתפק בפרקים החדשים שיעלו בסוף החודש הבא. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.