אז, מה זה "The Nanas"?
העולם הוא מקום מוזר. עד כמה? טוב, כנראה שנקבע כעת פרמטר חדש. תוך שבוע בלבד, היישומון "The Nanas" הורד על ידי יותר מ-100,000 משתמשים. השאלה הנעמדת כעת, כמובן, היא במה בדיוק מדובר בכלל.
היישומון מתבסס על מציאות רבודה (Augmented Reality – AR), בדומה ל-"Pokémon GO" הידוע לשמצה, ומבקש מהשחקן לתפוס את דמויותיהם של ה"נאנות" ("Nanas"), המתחבאות בחנויות ובתי עסק שונים ברחבי ישראל על המדפים, בין המוצרים ובקופות. בעזרת מפה מכוונת, ניתן לצאת ולחפש אחר עשרות אלפי הדמויות שפוזרו בכל הארץ במותגים מגוונים מכל סקטור.
וכמובן, איך לא, יש גם תמורה - הטבות ופרסים. בין הרשתות שלוקחות חלק במשחק, אפשר למנות את "פוקס", "באג", "ג'יפה", "סקארה", "בילבונג" ו-"iJump", וגם את רשתות המזון "דומינוס", "מוזס", "BBB", "בורגרים" ו"ונילה". לצד המשחק עצמו והפרסים וההטבות, ישנן גם שאלות "הידעת?" הקופצות מידי פעם ושוזרות ידע לקהל הצעיר.
אז, יתפוס או יישכח? רק הזמן יידע. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.