לכל איש יש תחליף: במקומו של בריאן סינגר, דקסטר פלטשר נשכר לבימוי "Bohemian Rhapsody"

לאחר פיטוריו המפתיעים של הבמאי בריאן סינגר, היה ניתן לצפות כי המפיצה "20th Century Fox" תעכב במעט את הפקת "Bohemian Rhapsody", הסרט הביוגרפי אודות להקת הרוק הבריטית המפורסמת "Queen", אך מתברר כי היא דווקא ממשיכה בעסקיה כרגיל, וכבר מצאה תחליף.
Eddie the Eagle director Dexter Fletcher to replace Bryan Singer on Bohemian Rhapsody
אף על פי שהיה נראה כי דווקא הצלם ניוטון תומאס סיגל יישכר לתפקיד הבמאי, לאחר שנאלץ להחליף את סינגר בעת היעדרויותיו החוזרות ונשנות מסט הצילומים, Fox שוכרת למשרה דווקא אדם חיצוני. השחקן והבמאי האנגלי דקסטר פלטשר, שכיכב בנעוריו ב"לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" וביים לא מכבר את "אדי הנשר", נשכר על ידי Fox להחליף את סינגר בכס הבימוי, ולסיים את הפקת הסרט. הוא יצטרף לצוות ההפקה בסט הצילומים תוך כמה ימים, כשהפקת הסרט תתחדש כבר בשבוע הבא.

כשבועיים בלבד נותרו לשלב הצילומים, שיכול להיות ויוארכו במעט. לאחר מכן, יחל שלב העריכה והפוסט-פרודקשן. אחת השאלות הגדולות ביותר שעומדות כעת, היא מה בדיוק יקרה לסרט. כלומר, האם פלטשר פשוט ימשיך במלאכתו של סינגר, או שמא הוא יבצע שינויים מהותיים ויציג חזון משלו. וכמובן, איך לא - למי יינתן הקרדיט? Fox, אגב, עדיין לא התייחסה בצורה כלשהי להצהרתו התקיפה של סינגר נגדה.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.