"מפורסם כמו לבן" ו"סינגל מילפית", החל מיום שני ב-"Yed Edge"!

בערב יום ראשון הקרוב, יעלה לאוויר ערוץ הטלוויזיה "Yes Edge" ללקוחותיה של חברת הלוויין "Yes". בתוך כל מבחר הטוב הצרוף אותו הוא מכיל ומציע לצופים השונים, ניתן למצוא את "מפורסם כמו לבן" ו"סינגל מילפית", שתי קומדיות הנוחתות בבלעדיות היישר מרשת "Showtime". אז איך הן, והאם כדאי לצפות בהן? אופק כהן עונה.
"מפורסם כמו לבן" (ימי שני, 22:30)

הסדרה נפתחת בקטע מתוך מופע הסטנדאפ של פלויד מוני, אפרו-אמריקאי המנסה את מזלו בעולם הקומדיה הנשכני של ארצות הברית. ההומור שלו, אם תהיתם, מיועד בעיקרו לקהל אפרו-אמריקאים, והוא עוסק במיוחד בסוגיות לאומיות וגזעניות. האמרגן של פלויד, מלקולם, מנסה לסדר לו עבודות שונות בתעשייה, אך נכשל במטרתו פעם אחר פעם
. אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים להוביל לדבר כלשהו, מלקולם מצליח לגרום לסוכן שחקנים נחשב בהוליווד להתעניין בפלויד לאחד מסרטיו. עם זאת, במהרה מתגלה כי התפקיד המיועד שלו הוא של לא אחרת מאשר אישה זקנה. מקרה זה גורם לקרע ביחסים שבין השניים, ולבסוף לפיטוריו של מלקולם. אך החיים, איך לא, מצליחים להפגיש בניהם שוב.

במקביל לתחזוק הקריירה שלו, פלויד מטפל גם בבנו הקטן. הוא פרוד מרעייתו, אך מנסה לחדש איתה הקשר שוב ושוב ולא מוותר על הסיכוי הקלוש שהם יחזרו להיות ביחד, למרות שהוא בכלל לא מבזבז אף זמן לבד ומסיים כל ערב בילויים עם אישה אחרת. הוא מנסה לתחזק את הקשר עם הילד שלו, ונאלץ להתמודד עם ההשלכות של עבודתו על שגרת חייו והיחסים עם משפחתו.

הסדרה מלווה בקלל קלות שונות ומגוונות, והיא בהחלט קומדיה מצחיקה במיוחד ונהדרת. ההומור שלה אמנם נראה לעיתים קצת נמוך, אבל לעולם לא נמאס ממנו. והסיפור מלא בדרמה מרגשת, שלא הייתה מביישת סרט. זו סדרה מעולה, שאחרי שמתחילים לצפות בה אי-אפשר להפסיק.

"סינגל מילפית" (ימי שני, 22:00)

הסדרה עוקבת אחר בריג'יט, אם חד-הורית לילד קטן בשם לארי שיחסיה עם אביו קטועים. בריג'יט, שחקנית במקצועה שעובדת בצורה מזדמנת כמגישה של תשדירי שירות, מטפלת בבנה ביחד עם אימה, אך נתקלת בלא מעט קשיים. מכיוון שהיא אינה מצליחה למצוא עבודה קבועה בעקבות הצורך התמידי של בנה בה, היא נאלצת להסתפק בשכירות של דירת חדר קטנה, בה המקרר לא תמיד מלא. אפשר פשוט לומר שהיא חיה מן היד אל הפה.

בתוך חיי היומיום הלא פשוטים שלה, בריג'יט מנסה לשלב גם חיי זוגיות. כשהיא סוף סוף מכירה מישהו שמוצא חן בעיניה והיא מוצאת חן בעיניו, בדרך כלל הגבר נרתע ומנתק את הקשר כשהוא מגלה על בנה. כתוצאה מכך, היא נאלצת ברוב הזמן לענג את עצמה. היא רודפת אחרי מצבה המיני ואובססיבית לגביו, אבל לא יכולה לבדוק את "כישוריה" מכיוון שלא הייתה עם אף גבר מאז שנכנסה להיריון וילדה. היא, אגב, הוטרדה מינית ונאנסה על ידי אביה בגיל צעיר, ודבר זה משפיע עליה לרע בחייה בהווה.

מדובר בסדרה מצחיקה במיוחד, אך היא ניכרת במעט סקסיסטיות.

סוף דבר

שתי הסדרות, הלחלוטין מומלצות, יחלו את שידוריהן ביום השני הקרוב (ה-1 בינואר), והן ישודרו בצורה שבועית בימי שני. אם חשקה נפשכם לראות כבר עכשיו את כל הפרקים במקום לחכות בכסיסת ציפורניים, אתם מוזמנים לצפות בכל הפרקים כבר עכשיו (ולזמן מוגבל!) בשירות ה-VOD של Yes בבינג'.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.