קון וחבריו חוזרים בפרק הבא של "סאות' פארק" לכבוד השקת South Park: The Fractured but Whole

|מאת: לידור אטיאס|

בעוד שבוע, ב-17 באוקטובר, יושק משחק גיבורי העל האסטרטגי של "סאות' פארק", הלא הוא South Park: The Fractured but Whole. מזה זמן רב אנו יודעים שהנושא המרכזי של המשחק הוא קון וחבריו, מיני-נושא שהוצג בטרילוגיה מיוחדת לפני מספר שנים בסדרה ונחשב לאהוב.
לכבוד המאורע הזה ובעקבות כך שפרק של קון וחבריו לא שודר כבר הרבה מאוד זמן ב"סאות' פארק", התגייסו מאט סטון וטריי פארקר למשימה הנעלה להחייאת המותג. אבל כעת הוכרז כי הפרק הקרוב של העונה ה-21 של "סאות' פארק", זה שיהיה ה-4 בעונה הזו. יהיה פרק הקאמבק של קון וחבריו לקראת המשחק החדש.

חלק מהעניין פה הוא גם זרימה עם החזרה לסגנון הישן של "סאות' פארק", לאחר עלילתיות דקדקנית בהמשכיות מרגיזה בעונות הקודמות, כעת, בעונה ה-21 יש חזרה לסגנון הישן והאהוב של הסדרה - ישנן נגיעות עלילתיות דומות בפרקים אבל כל פרק מעלה נושא אחר לגמרי. הפעם הגיע תורם של גיבורי העל המטופשים של "סאות' פארק" לעלות מחדש. העלייה הזו תהיה מעין פריקוול למשחק.

הפרק החדש שיוצג יעלה ביום רביעי הקרוב בלילה שבין רביעי לחמישי, כלומר בין ה-11 באוקטובר ל-12 באוקטובר. בארץ הוא ישודר ב-VOD של HOT, אבל מוקדם יותר תוכלו לראות אותו באתר הרשמי של הסדרה עם כתוביות באנגלית.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.