משחקי החינם של חודש אוקטובר למנויי PlayStation Plus נחשפו

|מאת: רובי מטוסביץ'|

כמו כל חודש, מנויי PlayStation Plus יקבלו משחקים חינמיים באוקטובר, וגם הפעם רשימת המשחקים מעולה ומוצדקת לחלוטין עבור בעלי המנוי.
לאחר תקופה ארוכה מאוד של משחקים חינמיים מאכזבים במנוי ה-PlayStation Plus, סוני התחילה רצף של חודשים מרשימים בזמן שרמת משחקי ה-Xbox Live Gold ירדה. לפי תגובת השחקנים, המצב לא הולך להשתנות עם משחקי החינם של ה-Playstation Plus לחודש אוקטובר.

המשחק הראשון לקונסולת ה-PS4 הוא Metal Gear Solid: The Phantom Pain שמגיע לאחר ש-Ground Zero חולק גם הוא בתוכנית המשחקים החינמיים של PlayStation Plus בחודש יוני של 2015. המשחק השני הוא Amnesia: Collection, שהוא אוסף של המשחקים Amnesia: The Dark Descent ו-A Machine For Pigs. 

בנוסף לכך, משחקי ה-PS Vita הם Hue ו-Sky Force Anniversary, והם יהיו זמינים ל-PS4 בזכות תוכנית ה-Cross-Buy. שחקני PS3 יקבלו את המשחקים Hustle Kings ו-Monster Jam Battlegrounds. 

מלבד המשחקים החינמיים, בחודש אוקטובר מנויי PlayStation Plus יקבלו גישה לבטא הסגורה של המשחק Hands of Gold, הספין-אוף ל-Smite, עד ל-7 בנובמבר.

משחק ה-PSVR שחולק בחינם בחודש שעבר, RIGS, יהיה זמין בחינם למנויי ה-PlayStation Plus עד ה-7 בנובמבר, אז אל תפספסו אותו אם יש לכם את משקפי ה-PSVR. גם המשחק That's You שחולק בחינם בחודשים האחרונים יעזוב את מערכת המשחקים החינמיים ב-24 באוקטובר, אז אל תשכחו גם ממנו.

המשחקים החינמיים של חודש אוקטובר יהיו זמינים מה-3 בחודש עד ל-7 בנובמבר, אז מהרו לקחת את המשחקים של ספטמבר לפני שיתום הזמן. לעוד חדשות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.