עריכת קבצי הגדרות של PlayerUnknown’s Battlegrounds כעת מובילה לבאן

|מאת: תומר בראשי|

אם אתם מסוג שחקני המחשב שאוהבים לחפור ולהתעסק עם קבצי המשחקים שלכם, כדאי לכם להיפטר מההרגל הזה כאשר זה נוגע למשחק PlayerUnknown's Battlegrounds הפופולרי.

כפי שאותר על ידי משתמש Reddit משועמם, המפיצה של PlayerUnknown's Battlegrounds, הלא היא Bluehole, עדכנה את דף ה"שאלות ותשובות" באתר הרשמי שלה עם שאלה חדשה.
השאלה החדשה שנוספה לרשימה היא כזו - האם זה בסדר לערוך קבצי הגדרות של המשחק?
  
התשובה שניתנת מצד המפתחת היא חד משמעית - לא, עריכה של כל קובץ במשחק תוביל ליתרונות לא הוגנים שנוגדים את חוקי המשחק הבסיסיים. זה כולל גם שינויים של רזולוציה שניתן להשיג רק על ידי עריכה של קבצי משחק מסוימים. 

העדכון הזה לשאלות ותשובות מגיע לאחר עדכון ספטמבר של המשחק שחלק מהשחקנים נפגעו ממנו במסגרת התוספת של מזג אוויר מעורפל. העדכון הוסיף עדכון לוויזואליות המשחק וכעת מוסיף טשטוש של ממש בשדה הראייה של השחקנים כאשר יש ערפל. כמובן שהשחקנים לא אהבו את זה ומאז הם משנים את המאפיין החדש הזה דרך עריכה של קבצי הגדרות של המשחק, לכן Bluehole החליטה לאסור את העריכות הללו באמצעות באן.

יש לציין שמובן שהעונש יהיה באן מכיוון שהתשובה הוחלפה מהתשובה שהוצגה בעבר. התשובה שהוצגה לפני כן לא המליצה על כך אבל גם לא גרסה כי הדבר אסור. היא בסך הכל הורידה מ-Bluehole את האחריות על התמיכה.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.