באג חדש במשחק Overwatch מאפשר משחק של 12 נגד 12

|מאת: אליאב אלמקייס|

המשחק Overwatch ידוע כבר בכמות הבאגים הרבה שבו, אך זה לא נגמר אף פעם. במשך יותר משנה מאז השקתו של המשחק Overwatch הוא אמור להיות מוגדר היטב, וזו בדיוק הסיבה שבגינה באגים כמו אלו, אשר מרמזים על התהוות של משהו חדש לגמרי במשחק, צוברים כל כך הרבה חשיפה בקהילה.
באשר ל-Overwatch - זהו משחק יריות מרובה משתתפים המכיל 12 שחקנים בכל משחק, כלומר 6 נגד 6. אמנם אין שום דבר רע עם זה, במיוחד משום שהוא עושה את זה טוב במיוחד עד עכשיו, ובגלל ששאר המשחק כולו נראה מאוזן סביב גודל שתי הקבוצות, אך יש התוהים כיצד המשחק יהיה אם גודל הקבוצות יגדל, במיוחד בגלל שכך זה במשחקי יריות אחרים.

ובכן, כעת אתם לא צריכים לתהות יותר - באג חדש במשחק מאפשר בצורה כלשהי משחק של 24 שחקנים במסגרת של 12 נגד 12. תוכלו אפילו לראות את הבאג בפעולה בסרטון שבהמשך. כמו איך שזה נראה, זה פשוט תוהו ובוהו אחד גדול, ומן הסתם שזה לא טוב לכל משחק תחרותי משמעותי, אבל זה נראה כיף בסך הכל עבור מי שרוצה לשחק מידי פעם בסגנון הזה.

Overwatch מוצע כעת לפלטפורמות ה-PS4 ,Xbox One, ו-PC, ואלו הפלטפורמות שבהן עשוי להתגלות הבאג הזה. 
מה דעתכם על הבאג החדש? האם תנצלו את הבאג החדש ותשחקו יחד עם עוד 23 שחקנים? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.