בגלל סוני: שחקני Xbox One ו-PS4 לא יוכלו לשחק יחד ב-ARK: Survival Evolved

|מאת: לידור אטיאס|

מצער מאוד לשמוע את הדבר הזה חוזר על עצמו, אבל אלה העובדות בשטח ולא ניתן להתחמק מהן - שוב סוני דוחה ומבטלת אפשרות פרקטית למשחקיות חוצת פלטפורמות בין ה-Xbox One ל-PS4, כזו שתאפשר לשחקני שני הפלטפורמות להפוך לקהילה אחת גדולה ולשחק יחדיו בשרתי המשחק.

את זה מסר אחד ממנהלי הקרייאיטיב של המשחק שנחשב לבכיר בפרויקט, והוא צייץ זאת בטוויטר כתשובה לאדם ששאל אותו האם משחקיות חוצת פלטפורמות בין שתי הקונסולות הגדולות תתאפשר. 

אם זה לא מספיק, אותו בכיר טען בציוץ שלו כי פנימית בטסטים של חברת הפיתוח משחקיות חוצת פלטפורמות בין Xbox One ל-PS4 עובדת במלואה באופן שאפשר ליישם אותו באופן גלובלי בחוץ, אבל אך ורק המניעה של סוני לא מאפשרת לדבר הזה לצאת לפועל.

אם זה נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים. מקרים דומים מאוד באים לידי ביטוי גם ב-Rocket League ו-Minecraft, שני משחקי מולטיפלייר פופולריים מאוד ובעלי מיליוני שחקנים מרחבי העולם. מפתחי המשחקים הללו מעוניינים לאפשר משחקיות חוצת פלטפורמות בין כל הפלטפורמות הקיימות למשחק, אך סוני לא מאפשרת את שיתוף ה-PS4 בעניין ומותירה אותו עצמאי בשוק משלו.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהדבר הזה הוא הגיוני או שמדובר במחדל? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.