יאללה מכות!: בימים הקרובים שחקני ה-Xbox One יכולים לשחק ב-EA Sports UFC 2 בחינם

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

כשכל עולם הספורט העולמי מדבר על קרב הענק בין פלויד מייוות'ר לקונור מקרגור שיתרחש מאוחר יותר החודש, אין זמן טוב יותר להקדיש לקצת מכות, או אם תרצו - אמנויות לחימה משולבות. כהרגלה, מיקרוסופט כאן לעזרתכם ולכן עד ל-21 באוגוסט תוכלו לשחק בחינם ב-EA Sports UFC 2 בחינם. המבצע יהיה זמין למנויי Xbox Live Gold בלבד.


EA Sports UFC 2, אשר מציג את קונור מקרגור על האריזה (לצד רונדה ראוזי), שוחרר במרץ 2016 לביקורות קצת יותר מממוצעות על גבי ה-PS4 וה-Xbox One. המבקרים היו חלוקים לגבי המשחק באומרם כי מצד אחד המשחק לחלוטין מציג כמה מהאספקטים המורכבים ביותר של אמנויות הלחימה המשולבות בלא פחד ובצורה טובה מאוד, אך מצד שני נשמעה לא פעם הטענה שהמשחק אינטואיטיבי מידי.

המשחק עצמו זמין בחינם במסגרת EA Access עבור המנויים על גבי ה-Xbox One כך שלמבצע הזה אין קשר לזמינות החינמית התמידית שלו במנוי. 


אם עדיין לא יצא לכם לשחק ב-EA Sports UFC 2 עד היום ובמיוחד אם תתחברו אליו בתום ההתנסות החינמית, יש לכם אפשרות לרכוש אותו בהנחה של 75% (בסך הכל 10 דולר במקום 40 דולר). כמו בכל מבצעי המשחקים החינמיים מהעבר, כל התקדמות שתהיה לכם וכל הישג שתשיגו ישמרו עבורכם. 

זה כמובן לא אירוע החינם הראשון על גבי ה-Xbox One במסגרת מבצעי "Free Play Days" - לפני כן קיבלנו כבר את Middle-earth: Shadow of Mordor וגם את הגרסה האולטימטיבית של Diablo III.

מה דעתכם על זה? האם אתם בין משתמשי ה-Xbox Live Gold שישחקו בסוף השבוע הקרוב בחינם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.