מדיניות הבאנים ב-Xbox תהיה קלה יותר כלפי המשתמשים בקרוב

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

מיקרוסופט מתכננת לשנות את מערכת המוניטין של משתמשי ה-Xbox Live. כרגע, ענקית התוכנה מעניקה לכל משתמש Xbox Live ציון שמציג את המוניטין שלו ומראה עד כמה טוב הוא מתנהג, אם בכלל. המערכת הזו קיימת כבר מספר שנים, אבל מיקרוסופט קיבלה פידבק משחקנים שגרם לה לחשוב קצת אחרת. לדוגמא, שחקני Overwatch דיווחו על כך שהם הושפעו מאוד מדיווחי שווא שמנוע מהם מלשחק עם חבריהם במשחקים והיו מקרים בהם הם קיבלו באנים כוללים מכל המשחקים שלהם.

"בהתבסס על פידבק ממספר אנשים שמגיעים ממספר משחקים תחרותיים, כמו Overwatch, אנחנו עתידים לשנות את האופן שבו הדיווח ישפיע על היכולת של שחקנים לשחק משחקי מולטיפלייר," הסביר סגן נשיא Xbox מייק יבארה בפוסט בפורום "Battle.net". "בקצרה, אנחנו נשנה את זה כך שלא תהיה לזה השפעה על היכולת של השחקנים להצטרף ולשחק מולטיפלייר." יבארה גם ציין שבאנים תקשורתיים עדיין יהיו תקפים, אבל נראה שמיקרוסופט תעצור אנשים מהתעללות במערכת המוניטין של שחקני ה-Xbox Live. היא אף תדאג שאנשים שיעשו זאת יקבלו באנים זמניים לפי חומרת המעשה.

אלו חדשות נהדרות עבור שחקני Overwatch, אבל אין בכך כוונה לנטישת באנים ברשת ה-Xbox Live. דובר של מיקרוסופט אישר את הפוסט של יבארה אבל טען כי הבאנים הרגילים עדיין ישמשו את מיקרוסופט בחלק מהמקרים. מיקרוסופט כנראה עדיין תשעה משתמשי Xbox Live על עבירות משמעותיות כמו כל מה שקשור להונאות דרך הפלטפורמה, חבלות שונות וכו'. בסופו של דבר המטרה היא עדיין להותיר את החוויה מהנה ובטוחה, ואותו ודבר ציין כי במיקרוסופט מחפשים בכל עת דרכים לשמור על מערכת הבאנים הוגנת ומדויקת.

השינוי לא לגמרי ברור במאת האחוזים, אך מה שכן ידוע הוא שהשינוי הזה יגיע ממש בקרוב, בשבוע הבא, ועד אז נצטרך לחכות ולראות איזה הפתעה מתכננים לנו. לבינתיים הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.