משחקי החינם של חודש ספטמבר למנויי PlayStation Plus נחשפו

|מאת: לידור אטיאס|

לאחר שכבר קיבלנו את רשימת משחקי החינם הנהדרים של חודש ספטמבר עבור מנויי Xbox Live Gold, עכשיו הגיע תורו של הצד הכחול עם הרשימה שלו לחודש ספטמבר, והחודש הזה עומד בסימן של הפתעה מעט מבלבלת, אז אנחנו כאן לעשות סדר בבלאגן.


מסתבר, לפי הכרזת סוני, כי משחקי החינם של חודש ספטמבר עבור מנויי PlayStation Plus שונים באופן ניכר באירופה מאלו שיוצעו בצפון אמריקה, כך שנחשפו למעשה שתי רשימות שונות עם מעט הקבלות ביניהן. אנחנו כמובן ניתן לכם פה את הרשימה שנקבל באירופה, מפני שזו גם הרשימה שתגיע לישראל.

בגזרת ה-PS4 ישנם שני משחקים וכותר בונוס הדורש PS VR. שני הכותרים הם Infamous: Second Son ו-Child of Light, שני המשחקים שהודלפו מוקדם יותר השבוע בעקבות מודעה של סוני שדלפה בפייסבוק. כותר הבונוס של ה-PS VR הוא RIGS: Mechanised Combat League.


בגזרת ה-PS3 ישנם שני משחקים גם כן והם Truck Racer ו-Handball 2016. אף אחד מהם לא יהיה זמין ל-PS4 במסגרת ה-Cross-Buy.


לבסוף, ב-PS Vita יקבלו השחקנים שני משחקים גם כן והם We are Doomed ו-Hatoful Boyfriend. שניהם, אגב, כן יהיו זמינים גם ל-PS4 כחלק מה-Cross-Buy.


כל זה ייכנס לתוקף החל מיום שלישי הראשון של חודש ספטמבר בו תתעדכן החנות והוא ה-5 בספטמבר. אם אתם רוצים להמשיך להתעדכן איתנו אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.