עכשיו זה רשמי: PlayerUnknown's Battlegrounds הוא המשחק הפופולרי ב-Steam כיום

|מאת: לידור אטיאס|

הישג שאף אחד לא חשב שיושג התממש בכל מקרה - PlayerUnknown's Battlegrounds הפך למשחק הכי משוחק ב-Steam כיום במונחים של כמות שחקנים. ההישג הזה הושג ב-27 באוגוסט, יום ראשון, עת הוצגו בפנינו נתונים סטטיסטיים המציגים כי במהלך אותו יום PlayerUnknown's Battlegrounds עקף את Dota 2 הפופולרי בעודו נמצא בשלב הגישה המוקדמת, ואפילו לא בחינם.

לפי חשבון הטוויטר של המפיצה, שם הוצגו הנתונים הסטטיסטיים לראווה, ב-27 באוגוסט שיחקו במשחק 877,844 שחקנים, באופן שמתעלה על 842,919 השחקנים של Dota 2 באותו יום.

מאז מרץ 2017 נמצא המשחק הזה בתכנית הגישה המוקדמת של Steam וההישג הזה נראה מרשים אפילו יותר כשמתחשבים בכך שאף משחק AAA גדול ועתיר תקציב הצליח לעקוף את Dota 2 ולעשות דבר שכזה בעבר. אם תסתכלו עכשיו תראו את Dota 2 במקום הראשון, אבל המאבק פתוח לחלוטין.

PlayerUnknown's Battlegrounds עוד יקבל כמה עדכונים מעניינים מאוד בהמשך. לצד מפה חדשה, הוא ישוחרר במסגרת תכנית הגישה המוקדמת של מיקרוסופט ל-Xbox One וה-Xbox One X. שחרור מלא מתוכנן ל-2018.

מה דעתכם על ההישג הענק הזה? האם אתם חושבים ששיא דומה עשוי להיות גם על גבי ה-Xbox One? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.