קבלו את גרסת הלגו לטריילר של "ליגת הצדק"

|מאת: לידור אטיאס|

מעריצים יצרו מחדש את הטריילר החדש ביותר של "ליגת הצדק" בלגו. בטריילר עצמו תוכלו למצוא את כל הדמויות כפי שאנו יודעים שיופיעו בסרט - סופרמן, באטמן, וונדר וומן, אקווהמן, הפלאש וסייבורג, כל אחד ואחד מן הגיבורים הללו בגרסת לגו. האירוע הזה אמנם קרה לפני כשלושה שבועות, אבל הוא עדיין שווה צפייה ונראה מדהים.

היופי האמיתי בטריילר החדש בגרסת הלגו הוא שכל מה שנעשה שימוש בו במהלך יצירת הטריילר הזה הוא אביזרי לגו וכמובן טכנולוגיית הסטופ מושן, זו שעדיין ישנם סטודיואים שמאמינים שלא נס ליחה ומטיבים להשתמש בה כטכנולוגיה המרכזית שלהם בפיתוח והפקת סרטיהם. אחד מסרטי הסטופ מושן היותר יפים שהגיעו בשנים האחרונות הוא כמובן "קובו: אגדה של סמוראי".

זה אמנם לא נראה הכי מרשים גרפית (לא בהשוואה לטריילר, אלא פשוט מאוד בהשוואה למראות יפים יותר שניתן היה ליצור מלגו), אבל הקטעים המונפשים מפצים על כך והם בהחלט נוצרו בצורה מרשימה בהחלט יחסית לכך שמדובר בעבודה של מעריץ ולא של אדם מן התחום.

דבר נוסף שמעורר התפעלות בעקבות הטריילר הוא האופן שבו כמה מהאפקטים הוויזואליים בטריילר המקורי שוחזרו בגרסת הלגו ואני מוכרח לציין שזה נראה לא רע בכלל ולגמרי שווה צפייה.
"ליגת הצדק" עדיין לא צפוי להגיע בגרסת לגו (הכי קרוב שיש זה "סרט לגו באטמן"), אבל בגרסת הלייב-אקשן שלו בכיכובם של בן אפלק, גל גדות, הנרי קאביל, ג'ייסון מומואה, עזרא מילר וריי פישר הוא צפוי להגיע ב-16 בנובמבר 2017. לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עמנו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.