מיני סדרת קומיקס חדשה תפגיש את קונג עם חברי "כוכב הקופים"

|מאת: מתן קציר|

שנה טובה במיוחד עוברת על חובבי הקופים הגיקיים שבינינו, עם ההצלחות והביקורות הטובות שקיבלו סרט הריבוט החדש לגורילה האגדית קינג קונג ב-"קונג: אי הגולגולת" שקירב אותנו יותר מתמיד למפגש הגדול של קונג עם גודזילה ב-2020, והמשיך עם "כוכב הקופים: המלחמה", החלק החותם בטרילוגיית הפריקוול / ריבוט המופתית לסדרת סרטי "כוכב הקופים".

אבל עכשיו אנחנו מקבלים ידיעה משמחת במיוחד - גורילת הענק והקופים המדברים יפגשו באירוע חד פעמי ומצופה! לא, זה עדיין לא יהיה על המסך הגדול, אך כרגע נוכל "להתנחם" וליהנות מאירוע הקרוסאובר "Kong on the Planet of the Apes", מיני סדרת קומיקס חדשה בת 6 חלקים שתצא לעולם בנובמבר הקרוב ותפגיש את 2 העולמות.

*ספוילרים לסרט "כוכב הקופים" משנת 1968* עלילת הקרוסאובר תמשיך ישר מסוף הסרט המקורי מ-1968 של "כוכב הקופים", כשהאורנגאוטן דוקטור זיאוס ומפקד צבא הקופים הגורילה גנרל אורסוס, מארגנים משלחת לאזור האסור על מנת להשמיד את הריסות החללית של טיילור, שם הם מגלים תגלית ענק מפתיעה בדמות גופת גורילה ענקית, נצר לגזע הקונג האגדי, תגלית שמביאה אותם ביחד עם צמד השימפנזות-מדענים האהובים קורניליוס וזירה למסע לאי הגולגולת לגילוי גזע גורילות הענק. יהיה מעניין ומסקרן לראות את 2 גזעי הקופים האהובים מתנגשים האחד בשני.

זוהי, אגב, לא הפעם הראשונה שמותג "כוכב הקופים" זוכה בקרוסאובר בגרסת הקומיקס שלו, מפני שבעבר כבר זכינו לאירועי קרוסאובר של הקופים האהובים ביחד עם צוות האנטרפטרייז בקרוסאובר מצוין עם "סטארטרק" ובאירוע משולב עם DC שהפגיש את הקופים עם "גרין לנטרן".

בנימה אישית, אני אשמח לראות באירוע הקרוסאובר הבא את קורניליוס, זירה וטיילור נלחמים עם הטורף שנוחת על כדור הארץ העתידי. תחשבו על זה קורה.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לקרוא את הקומיקס החדש? מתעניינים בכוכב הקופים ובקונג? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.