סרטון משחקיות ראשון של FIFA 18, חשיפת אגדות נוספות שיגיעו אל ה-FUT ועוד


|מאת: לידור אטיאס|

אתמול בערב נערך שידור חי שכולו FIFA 18. בתכנית היה לנו סרטון משחקיות רשמי ראשון של המשחק וכמובן מעל הכל חשיפות מעניינות שקשורות ל-Ultimate Team, מצב המשחק הכה אהוב של סדרת משחקי FIFA של השנים האחרונות. אז ללא עוד הרחבות, נתחיל בהסבר.

ראשית, נתחיל ממה שציפו לו יותר מכל - סרטון המשחקיות הראשון של FIFA 18. על אף שאין הרבה חידושים משנה לשנה, בכל זאת ציפו מעריצים רבים לסרטון הזה והם קיבלו אותו בדמות של משחק בין ריאל מדריד לריאל מדריד אשר הסתיים בתוצאה 3-3.

בלי קשר לסרטון, הוצגה גם הצצה קטנה שקשורה לגרסת המשחק על גבי ה-Nintendo Switch. אם אתם לא מבינים מה מיוחד בזה, אסב את תשומת לבכם לעובדה שתוכלו לשחק עם הקונסולה הזו ב-FIFA 18 מחוץ לבית.


מעבר לכך, בדמו, שיכלול כמובן את ריאל מדריד מסרטון המשחקיות שהוצג, תוכלו לשחק החל מתחילת ספטמבר, כשבועיים לפני צאת המשחק המלא.


צפו בסרטון המשחקיות המדובר כאן:

כעת, נעבור לדבר על Ultimate Team וכלל החשיפות שקשורות למצב המשחק הזה.

ראשית כל, נחשפו אגדות נוספות (הפעם שמן במשחק יהיה אייקונים) שיגיעו אל ה-Ultimate Team. עד כה היו ידועים פלה, לב יאשין, דייגו מראדונה, רונאלדו הברזילאי ותיירי הנרי.


בנוסף, נחשף כי לכל אייקון 3 גרסאות שונות מ-3 שלבים שונים בקריירה שלו והדירוג בכל גרסה הוא בהתאם.


כעת, מעבר לחשיפה על 3 בגרסאות, נחשפו גם 10 אייקונים נוספים - רונאלדיניו (דירוג מקסימלי 94), רוד חוליט (דירוג מקסימלי 93), רוברטו קרלוס (דירוג מקסימלי 91), ג'יי-ג'יי אוקוצ'ה (דירוג מקסימלי 90), פטר שמייכל (דירוג מקסימלי 92), פטריק ויירה (דירוג מקסימלי 91), קרלס פויול (דירוג מקסימלי 92) אלסנדרו דל פיירו (דירוג מקסימלי 92), מייקל אוואן (דירוג מקסימלי 91) ודקו (דירוג מקסימלי 90).


עדכון בנוגע לדירוגי האייקונים הידועים פורסם אף הוא - פלה יקבל דירוג מקסימלי של 98, תיירי הנרי יקבל דירוג מקסימלי של 93, לב יאשין יקבל דירוג מקסימלי של 94, דייג מראדונה יקבל דירוג מקסימלי של 97, רונאלדיניו יקבל דירוג מקסימלי של 94 ורונאלדו הברזילאי יקבל דירוג מקסימלי של 96.

כמו כן, נחשף משחקון חדש שיהיה זמין ב-Ultimate Team והוא Squad Battles. משחקון זה יאפשר לכם לשחק משחקי סינגל-פלייר נגד קבוצות אחרות מהקהילה שלכם ב-Ultimate Team. חוץ מהמשחקון הזה יהיו משימות שבועיות וחודשיות במטרה לעודד משחק קבוע במצב המשחק הזה.


בעניין דירוגי שחקנים, נחשף הדירוג של כריסטיאנו רונאלדו שהוא 94 וגם הדירוג של תומאס מולר שהוא 87. הוצג גם שדלה עלי יזכה לדירוג של 84 ואנטוניו גריזמן בדירוג של 88. שחקנים נוספים שנחשפו ויהיה שווה לעקוב אחריהם בהמשך הם חאמס רודריגז, אלכסנדרה לקאזט, רומלו לוקאקו, לאונרדו בונוצ'י ודגלאס קוסטה.


מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים לשחק ב-FIFA 18 עם צאתו בסוף חודש ספטמבר? מחכים לדמו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.