טריילר לסדרה החדשה של אמזון - "The Tick"

|מאת: איתמר אקסלרד|

כל שנה בשנים האחרונות, בשירות הסטרימינג של אמזון יש משהו שנקרא תקופת הפיילוטים של אמזון. מה שזה אומר' בגדול, הוא שהרשת מזמינה מדגם של פרקי ניסיון של דרמות, קומדיות וסדרות ילדים ומשחררת אותם לכלל המשתמשים הרשומים שלה. המשתמשים מתבקשים לדרג את הפרקים ובסיום תקופה מוקצבת מראש הסדרות הפופולריות ביותר זוכות להזמנות של עונות שלמות. בין הסדרות שהוזמנו עד היום, אפשר לציין לטובה את "מוצרט בג'ונגל" הנהדרת ו"האיש במצודה הרמה".

כאן אני נכנס לנושא המרכזי שלשמו התכנסנו - הסדרה החדשה, "The Tick", שצפויה להיות משוחררת ב-25 באוגוסט הקרוב.

כחלק מעונת הפיילוטים השמינית, באוגוסט של 2016 שוחרר לרשת פרק ניסיון של רימייק לסדרת קאלט ישנה מ-2001, שהדמות הראשית בה היא גיבור על לא שגרתי - "הקרציה". הסדרה המקורית לא שרדה יותר מעונה אחת, אך בעקבותיה שוחררה סדרת אנימציה מוצלחת בעלת אותו שם. הקרציה, נטול השם הפרטי, הוא אדם בעל כוחות על החסין לכדורים וכוחות על אנושיים. הדמות, כשמה כן היא - קרציה, אנוכית, אך בסופו של דבר בעלת לב חם וטוב.

הסדרה קיבלה ביקורות מאוד טובות ממשתמשי אמזון באותו פרק פיילוט שלה אשר הופיע בשירות, והוזמנה לעונה שלמה בספטמבר של 2016, כחודש לאחר שחרור הפרק.

לפני יומיים, שחררה רשת אמזון את הטריילר האחרון לפני שחרור של הסדרה והוא משקף היטב את הטירוף שמצפה לנו במהלך העונה כולה. נבלים דמויי חייזרים, פיצוצים, הומור ושנינות. היא לא לוקחת את עצמה ברצינות תהומית וברור שהמטרה העיקרית שלה היא להעביר את הזמן של צופיה בכיף.

הסדרה עצמה מכוונת לקהל קצת יותר בוגר מהמקורית, כאשר היא מלאה בשפה בוגרת, עם אלימות בסגנון קומיקס ותוכן מיני קל.

מאוד מומלץ לתת לה הזדמנות, הנה הטריילר הרשמי האחרון שלה:
הסדרה תהיה זמינה מה-25 באוגוסט בשירות הווידאו של אמזון, Amazon Prime Video, כאשר העלות לשירות בישראל היא כרגע 2 דולר בחודש בחצי השנה הראשונה, ואחר כך 6 דולר בחודש. לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.