חבילות ההרחבה וה-Season Pass של Wolfenstein 2: The New Colossus נחשפו

|מאת: לידור אטיאס|

Wolfenstein 2: The New Colossus יושק באוקטובר, אבל המפיצה Bethesda כבר חושפת את התכניות שלה בכל הנוגע ל-DLC. משחק היריות החדש יקבל 4 הרחבות כחלק מ-Season Pass שיעלה 25 דולר. אם במקרה לא תמצאו אותו בשם Season Pass זה כנראה כי הוא זוכה פה לשם Freedom Chronicles.

ההרחבה הראשונה נקראת Episode Zero והיא תהיה זמינה בהשקה עבור בעלי ה-Season Pass או למזמיני המשחק מראש כבונוס. החבילה הזו תציג לכם שלושה גיבורים שתשחקו עמם בשלוש חבילות הרחבה נפרדות שיגיעו לאחר ההשקה.

החבילה הראשונה מבין השלוש נקראת "The Adventures of Gunslinger Joe" ומככב בה הקוורטרבק המקצועי לשעבר ששמו ג'וסף סטאליון. החבילה השנייה, "The Diaries of Agent Silent Death", תביא אתכם להסתנן אל בונקרים של נאצים בקליפורניה ולגלות את הסודות של מבצע 'סאן אנדראס' כסוכנת ג'סיקה וליאנט. החבילה האחרונה בהחלט נקראת "The Amazing Deeds of Captain Wilkins" והיא תקח אתכם לנטרל מבצע של הנאצים באלסקה.

לא ברור כרגע אם החבילות הללו יהיו זמינות בנפרד מחוץ ל-Season Pass. מצדה של Bethesda נמסר שפרטים נוספים, כולל פרטי משחקיות ותאריכי השקה, יגיעו בקרוב. גם אנחנו אומרים שאם אתם רוצים להתעדכן בכל המידע הזה אתם מוזמנים להישאר עמנו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.