צילומי מסך ראשונים מתוך NBA 2K18 נחשפו

|מאת: לידור אטיאס|

לאחר שורה של הכרזות בעלות אופי שיווקי מובהק, הנה לנו חשיפה קטנה מתוך NBA 2K18, כזו שלא נועדה לסחוט מאיתנו יותר ויותר כסף, אלא בסך הכל נותנת הצצה למה שאנחנו צפוייים לקבל. אני מדבר פה על חשיפת 3 צילומי מסך חדשים מתוך המשחק שמציגים כמה פרטים מעניינים.

3 צילומי המסך מתמקדים בכדורסלנים מה-NBA. מי שמופיעים הם פול ג'ורג' שחקנה הטרי של אוקלהומה סיטי, אייזיאה תומאס שחקנה של בוסטון ודמאר דרוזן הנאמן של טורונטו ראפטורס.

הסיבה שבגינה חיכינו די הרבה זמן לצילומי המסך האלה ובכל זאת קיבלנו מנה די מצומצמת שלהם היא ההסכם החדש ביין נייקי ל-NBA שקובע, בין היתר, שנייקי תהיה הראשונה לחשוף את התלבושות של הקבוצות השונות. במילים אחרות, רק כאשר תוצג על ידי נייקי תלבושת של קבוצה מסוימת, יוכלו חברות מעורבות אחרות להציג את התלבושת הספציפית הזו מטעמן, וכזה הוא המקרה עם 2K.


בנוסף לכל, כרגע ב-2K מחזיקים אצבעות לכך שקיירי אירווינג יישאר אחרי הכל בקליבלנד. כרגע הדיווחים מדברים על בקשה שלו לעזוב בטרייד עם קבוצה אחרת, זאת על אף שעל האריזה של NBA 2K18 הוא מופיע במדי קליבלנד. אם כל זה לא מספיק, דווח היום גם כי דריק רוז יגיע לקליבלנד (שחקן שיושב על המשבצת של אירווינג). אם אכן יפול דבר והוא יעזוב, כנראה יצטרכו לעשות עבודת פוטושופ משמעותית ביותר על תמונת האריזה.


על כל פנים, צפו בצילומי המסך:

לחדשות נוספות עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.