טריילר איימקס ראשון ל-"Inhumans" ב"קומיק-קון סן דייגו 2017"

|מאת: איתמר אקסלרד|

כאשר עלה לבמה נשיא מחלקת הטלוויזיה של Marvel ג'ף לואב, עם כמות האנרגיה העצומה שלו, קהל היושבים באולם H של כנס הטלוויזיה, הקולנוע וכמובן הקומיקס הגדול של השנה "קומיק קון סן דייגו 2017" קמו בצהלות והתלהבות על הרגליים לקבלת צוות השחקנים והיוצרים של סדרת הטלוויזיה החדשה "Inhumans".
אל לואב הצטרפו על הבמה צוות השחקנים המלא של הסדרה - אנסון מאונט, איוון רהאון, סרינדה סוואן, אמה איקוואקור, איזבל קורניש, קן ליונג, אלן ווגלום, סוניה בלמורס ומייק מו. אליהם הצטרפו במאי הסדרה רואל ריינה והמפיק האחראי בפועל על הסדרה (ה-showrunner) - סקוט באק. באק הוא בין השאר גם אחד האחראים הראשיים על סדרת נטפליקס "איירון פיסט" - הסדרה הרביעית ממשפחת "הדפנדרס" של Marvel-נטפליקס. לפני כן עבד כתסריטאי-מפיק בסדרות המוערכות "עמוק באדמה", "רומא" ו"דקסטר".

הסדרה מספרת את סיפורה של משפחת המלוכה של הבלתי-אנושיים והבריחה שלהם לכדור הארץ - האוואי ליתר דיוק, לאחר מהפיכה צבאית ביקום שלהם. הסדרה מתארת את סיפורם המסועף ומסובך על הדרמה, הקונפליקטים בתוך המשפחה וכמו כן על האינטראקציה עם אנשי כדור הארץ .

בכנס, הצופים נחשפו לטריילר איימקס קצר ומספר סצנות מפתח מהפרק הראשון, כאשר הראשונה שבהן הייתה סצנת מרדף והימלטות שבה חייזר-דמוי יצור אמפיבי עוזר לבלתי-אנושי נוסף לברוח תוך כדי המלטות מירי ופצצות ולבסוף קפיצה ממצוק אל תוך האוקיינוס. לא יודעים מה עלה בגורלם.

הסצנה השניה, אשר תוארה כ"סצינת הארוחה" מספקת הצצה ראשונית לדינמיקה המלכותית, אשר מורכבת מהמלך "ברק שחור" (מאונט), המלכה ארוכת השיער שלו "מדזסה" (סוואן), אחיו של המלך "מקסימוס" (רהאון - הלוא הוא רמזי בולטון מ"משחקי הכס"), "גורגון" האימתני והעוצמתי (איקוואקור), יועצו של המלך "קארנק" (ליונג) ו-"קריסטל" (קורניש), אשר ביכולתה לשלוט ביסודות ומשמשת בתור המטפלת של הבולדוג המשפחתי "Lockjaw", אשר במקרה בעל היכולת לשגר את עצמו ממקום למקום. הארוחה למעשה מבססת את התשתית של ניגוד העניינים הפנימיים במשפחה. זו הייתה גם ההדגמה הראשונית שהראתה את אופן התקשורת בשפת הסימנים של המלך, אשר אפילו הלחישה הכי קטנה שלו יכולה להביא להרס עצום ע"י גלי הקול הבלתי נשלטים של המלך.

סצנה אחת אחרונה ובה הדגמת כוחות העל השונים של אנשי המשפחה השונים, ובה גילינו שלגורגון יש את היכולת לייצר גלים סייסמיים (סאופן דומה לדייזי מ"סוכני ש.י.ל.ד"), היכולת של קראנק לצפות מראש את המצבים הגרועים ביותר ולהיערך בהתאם, ולבסוף את היכולת של מדוזה להשתמש בשיערה הארוך בשלל דרכים - בין היתר למטרות חנק של מקסימוס.

לואב הוסיף ואמר שלסרט "דנקרק" יצורף טריילר איימקס מוארך של הסדרה, אשר מיידית הוקרן לצופים באולם. הטריילר הציג את הסצנות המתוארות, ואף הרחיב מעט על המחלוקת של מקסימוס עם שאר אנשי המשפחה.

להלן הטריילר:
הסדרה צפויה לקבל הקרנות איימקס של שבועיים החל מה-1 בספטמבר בארה"ב בלבד, ולאחר מכן תשודר לראשונה לטלוויזיה ב-29 בספטמבר ברשת ABC האמריקאית וכנראה בהמשך ברשת Yes בישראל (אשר משדרת בארץ את "סוכני ש.י.ל.ד" - אשר משמשת מעין סדרה משלימה). לחדשות נוספות מהאירוע הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.