שרתי FIFA 14 יומתו בחודש אוקטובר הקרוב

|מאת: לידור אטיאס|

על אף שמיליוני שחקנים משחקי במשחקי ספורט בכל יום ויום, אנחנו לא שוכחים שמדובר בפצצות זמן מתקתקות הרבה יותר משאר המשחקים, במיוחד בגלל הידיעה שממש מידי שנה יוצא משחק חדש והקודמים הולכים ונעשים לישנים יותר ויותר. ממש בחודשים האחרונים הומתו 3 משחקי FIFA שונים, וכבר כעת מגיע תורו של משחק נוסף - FIFA 14.

ב-18 באוקטובר הקרוב (למרבה האירוניה, מדובר בחודש הענף ביותר של השנה מבחינת השקות משחקים) יומתו באופן סופי השרתים של FIFA 14 ובכך כל שירותי האונליין שהוא מציע לא יהיו זמינים, לרבות מצב המשחק הייחודי FIFA Ultimate Team שכבר עבר אבולוציה לאורך הזמן וזמין בגרסתו הנוכחית ב-FIFA 17.

FIFA 14 הוא האח הצעיר של שלושה אחים לסדרה שכבר נמצאים בקבר - ב-3 ביולי היה תאריך הפטירה של שרתי FIFA 12 ו-FIFA 13, כאשר כבר ב-10 במאי הקדים והלך לעולמו FIFA 15: Ultimate Team אשר שרתיו הומתו אף הם.

ההמתות הללו ימנעו מכם, כמובן, להשיג כמה מן ההישגים במשחקים הללו ובכך אתם מאבדים את האפשרות להגיע להשלמת 100% של כלל ההישגים, שכן חלקם כבר לא זמינים אך עדיין נספרים בחישוב.

מה דעתכם על זה? האם אתם עצובים שהמשחקים הישנים מאבדים את התמיכה שלהם? מעדיפים אותם על החדשים? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.