סרטון משחקיות ראשון של Uncharted: The Lost Legacy נחשף ונראה מדהים

|מאת: לידור אטיאס|

לאחר שסוני ו-Naughty Dog הציגו את Uncharted: The Lost Legacy לקהל עוד קצת ב-E3 2017, הצמד העלה לרשת את סרטון המשחקיות הראשון בהחלט של המשחק החדש ואתם יכולים לצפות בו כבר כעת.

המשחק החדש שיגיע כמעין הרחבה עצמאית ל-Uncharted 4: A Thief's End יהיה זמין במחיר של 40 דולר בחנות הדיגיטלית החל מה-22 באוגוסט, אבל השחקנים שרכשו את Uncharted 4: A Thief's End בגרסת הדלוקס, ה-Explorer או ה-Tripleיקבלו אותו במתנה ביום ההשקה באופן דיגיטלי.

במשחק החדש קלואי פרייזר (מושא האהבה של ניית'ן דרייק ב-Uncharted 2 ו-Uncharted 3) תצטרך לגייס את עזרתה של נדין רוס (Uncharted 4: A Thief's End) על מנת להגיע אל חפץ הודי עתיק במיוחד ולשמור אותו מפני מחרחרי מלחמה שמחפשים אותו ומעוניינים בו. יחד, הן יצאו להרפתקה מרתקת הרחק אל ההרים של הודו על מנת לחפש את הפריט האגדי. בנוסף לחשיפת הפריט, הן יצטרכו להיאבק בגורמים עוינים ולמנוע מהאזור מלהתדרדר לכאוס מוחלט.

הסביבה במשחק היא הראשונה מסוגה בסדרה (דרום-מערב האוקיינוס ההודי) והיא כוללת שילוב של אזורים עירוניים, ג'ונגלים והריסות עתיקות.
מה דעתכם על הסרטון החדש? האם אתם מתכוונים לרכוש את המשחק ולשחק בו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.