הכס המיוחד של "משחקי הכס" מגיע לתל אביב ואחד המצטלמים יזכה בכניסה זוגית לפרמיירה העולמית של עונה 7

|מאת: לידור אטיאס|

"משחקי הכס" היא לחלוטין סדרת טלוויזיה פופולרית במיוחד ואחת מהפופולריות ביותר של השנים האחרונות. מן הסתם, הרבה מאוד יחסי ציבור נעשים סביבה ובעניינה, כאשר האירוע החדש ביותר שייערך בעניין בישראל יראה את הגעת כס המלכות מהסדרה אל תל אביב. אלא שזה לא מסתכם בכך.

החל מיום ראשון הקרוב, ה-25 ביוני, יוצב כס המלכות המיוחד של "משחקי הכס" ליד תחנת רכבת השלום בתל אביב (לצד מגדלי עזריאלי) למשך חמישה ימים והקהל הרחב יוכל להגיע ולהצטלם לצד הכיסא או עליו. 

אלא שאם אתם רוצים הזדמנות לזכות בהזמנה זוגית אקסקלוסיבית לפרמיירה העולמית בבוורלי הילס של העונה החדשה של "משחקי הכס" (בהשתתפות השחקנים), אירוח ולינה בבוורלי הילס, טיסה זוגית והזמנה למסיבת האפטר פארטי של הפקת הסדרה, צלמו את עצמכם עם הכיסא והעלו לאינסטגרם האישי עם התיוג @yestagramtv וההאשטאג המיוחד #תגידויסלכס וספרו למה דווקא לכם מגיע לזכות. מבין המשתתפים זוכה מאושר אחד יזכה בחבילת הפרסים הזו.

בנוסף, לאחרונה נפתח ערוץ "משחקי הכס" ב-yes עם כל הפרקים של הסדרה קטעים מיוחדים מאחורי הקלעים, ראיונות, פרשנויות, טריוויות ועוד. הערוץ הייעודי יהיה באפיק מספר 16 בשלט בחינם לכל הלקוחות.

העונה החדשה תשודר בערוץ yes Oh בימי שני החל מה-17 ביולי הקרוב בשעה 4:00 (אור לשלישי) וב-22:00 ביום למחרת, בנוסף לזמינות של הפרקים ב-VOD של החברה.

מה דעתכם על זה? מתכוונים להצטלם עם כס המלכות המיוחד של הסדרה ולנסות לזכות? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.