סיכום עיקר המידע מהאירוע PC Gaming Show ב-E3 2017

|מאת: לידור אטיאס|

אחד האירועים הפחות מפורסמים של E3 תם לפני מספר דקות. אני מדבר כמובן על "PC Gaming Show" מבית המגזין העולמי "PC Gamer" ובחסות אינטל העולמית. אלא שעל אף ההילה שלא סבבה סביבו, האירוע היה נהדר וכלל כמה הכרזות מאוד מרגשות ומדליקות עבור גיימרים מרחבי העולם. שנתחיל?

XCOM 2

ההרחבה הגדולה ביותר שהגיעה עד כה אל XCOM 2 היא "War of the Chosen" שהוכרזה ממש בפתיחת האירוע בטריילר קולנועי עתיר אפקטים, פיצוצים וירי.

ההרחבה החדשה מוסיפה עוד כמות גדולה של אויבים כאשר לכל אויב יש סט ייחודי מאוד של יכולות כך שכל אחד מהם הוא עצמאי ושונה לחלוטין מכל האחרים שמגיעים במסגרת העדכון. האויבים יצטרפו במסגרת סיעות חדשות לגמרי שיגיעו אל המשחק.

תאריך ההשקה נקבע ל-29 באוגוסט באופן גלובלי על גבי ה-PC, PS4 ו-Xbox One.

להלן הטריילר הקולנועי שהוצג:
להלן הראיון בעניין המשחק שנערך בתצוגה:

Oobltes

משחק הרפתקאות חדש שישלב גם אלמנטים של חקלאות ויצירתיות הוא Ooblets שמגיע אלינו מסטודיו מאוד מיוחד שבו עובדים שני אנשים בלבד. בטריילר שהוצג הוצג הקונספט האמנותי במלוא תפארתו, דמויות רבות מסוגים שונים, סביבות שונות במשחק וגם עד כמה חמוד הוא באמת.

להלן הטריילר שהוצג:

Battletech

Battletech הוא משחק אסטרטגיה חדש שיפגיש בין רובוטים מסוגים שונים במאבקים עצומים בסביבות שונות ומומן ב-Kickstarter, כך שמדובר במשחק אינדי לכל דבר. בתצוגה הוצגו כמה קטעים משמעותיים של משחקיות מתוך המשחק המציגים את הלוחמה, התנועה, סביבות שונות מתוך המשחק, דמויות שונות ועוד.

להלן מה שהוצג:
להלן הראיון שנערך בעניין המשחק:

Mount and Blade 2: Bannerlord

המשחק החדש ואולי המסקרן ביותר של התצוגה הוא המשחק הזה. משחק ההמשך לשני המשחקים הקודמים בסדרת Mount and Blade, כזה שאמור להביא גרפיקה משודרגת ומודרנית לצד תכונות נוספות, עולם עצום שמוגדר בימי הביניים, כלי מלחמה רבים האופייניים לתקופה ועוד כל כך הרבה.

בתצוגה הפעם קיבלנו סרטון משחקיות קצר. צפו בו להלן:

Total War: Warhammer 2

Total War: Warhammer 2 ימשיך את קודמו עם משחק אסטרטגיה המוגדר בעולם בדיוני, בניגוד לשאר משחקי סדרת Total War. הפעם הוצג טריילר חדש של קרב קווסט במשחק אשר מפגיש 2 צבאות בקרב על חומות נופלות של מקום מסוים במשחק.

הקרב זמין למשחק לבאי E3, אך סרטון משחקיות שלו לא הוצג בתערוכה, כך שניאלץ לחכות ולראות האם יהיה אישור לצלם סרטון של הקרב. ידוע גם כי הקרב הזה יציג כמה מהתכונות החדשות והיותר מעניינות של הקמפיין. 

לראשונה נחשף גם תאריך ההשקה של המשחק - ה-28 בספטמבר 2017, בסך הכל בעוד שלושה וחצי חודשים מהיום.

להלן הסרטון שהוצג:

Shadowverse

משחק הקלפים Shadowverse נחשב למוצלח במיוחד וכיאה למשחק שכזה הוא זוכה להרחבות. הפעם הוכרזה הרחבה חדשה שתגיע ב-29 ביוני ותחדש את המשחק בתוכן חדש ממש בסוף החודש הקרוב.

להלן הטריילר הקולנועי שהוצג:

Tunic

משחק הרפתקאות חדש שמככב בו שועל הוכרז והוא Tunic. באופן קצר וקולע הוא הוכרז באמצעות טריילר משחקיות נחמד שמראה כמה מהאפשרויות של המשחק, האנימציות, התנועות, הסביבות, הדמויות ועוד כל כך הרבה. צפו בטריילר כאן:

PlayerUnknown's Battlegrounds

המשחק המסקרן הזה, שרבים נוטים להחשיב אותו למשחק מלא בזמן שהוא עדיין לא הושק במלואו, הוצג באופן מעניין במיוחד. בתצוגה הוצגה מערכת מזג אוויר חדשה וסרטון ייעודי הראה לנו מספר מזגי אוויר שונים במשחק. בנוסף ראינו אנימציות חדשות במסגרת של מערכת אנימציות דינמית שתאפשר לכם מעתה והלאה לדלג מעל חומות ומכשולים.

בנוסף, נחשף כי מפות חדשות נמצאות בדרך אלינו - מפת מדבר, מפה בים האדריאטי, מפה מושלגת, מפה המוגדרת בפרו ועוד, כל זאת לצד ייצוב הפלטפורמה של המשחק והפיכתה לנגישה לכמה שיותר סוגים של שחקנים כולל תמיכה מתוכננת במודים.

לבסוף נאמר כי בתקופה הקרובה נעשים מאמצים כבירים מצד החברה בעבודת תחזוקה על השרתים על מנת לשפרם ולהפוך אותם לראויים עבור המשחק.

להלן מה שהוצג:

Killing Floor 2

עבור משחק האימה המיוחד הזה הוכרז אירוע מיוחד "The Summer Sideshow". מדובר במעין קרנבל אימתי שיאפשר לאנשים להשיג פרטים קוסמטיים חדשים, 2 נשקים חדשים שיגיעו למשחק, כאשר מידי שבוע באירוע יגיעו מצבי משחק חדשים אל המשחק ואיתם אתגרים עבור השחקנים. 

מדובר בחודשיים של תוכן שניתן להתחיל לשחק כבר ממחר דרך Steam, כאשר המשחק יהיה זמין לשבוע בחינם עבור ניסיון.

להלן הסרטון שהוצג בהקשר של האירוע:

Ylands

Ylands הוא משחק הרפתקאות-sandbox עם אלמנטים של הישרדות בו השחקנים בונים את הסיפורים לעצמם באופן שבו הם משחקים ומגדירים את סביבתם. נראה כי ניתן להגדיר את המשחק באופנים רבים - המערב הפרוע, ימי הביניים, הישרדות ובריחה מאי בודד ועוד הגדרות נוספות. 

בנוסף נחשף שמודים הם חלק גדול מהמשחק והם יהיו משמעותיים ביותר עבורו, כל זאת על מנת שכמה שיותר שחקנים ישקיעו בפיתוח של מודים ויעצימו את חוויית המשחק עוד יותר.

כרגע זמינה למשחק גרסת האלפא של המשחק באתר הרשמי, כך שאתם יכולים לנסות את המשחק כבר עכשיו, כאשר מאוחר יותר השנה המשחק יגיע אל Steam בתכנית הגישה המוקדמת של התוכנה.

להלן מה שהוצג:

Griftlands

משחק הרפתקאות חדש מהיוצרים של Don't Starve. מדובר במשחק הרפתקאות בעל קונספט אמנותי ייחודי. בטריילר שהוצג אודותיו ניתן לראות כמה מן הדמויות של המשחק, היופי שלו, הגרפיקה שלו, כמה קטעי משחקיות ומספר סביבות מן המשחק, בנוסף לדברים אחרים.

להלן הטריילר שהוצג אודותיו:

Lone Echo ו-Echo Arena

Lone Echo הוא משחק VR חדש בו תנועו בתנאי אפס כבידה בצורה חופשית כמו אסטרונאוטים כאשר הניווט יהיה באמצעות הידיים. בנוסף, Echo Arena יהיה משחק ספורט אלקטרוני חדש ב-VR שישוחק כמולטיפלייר ובו 2 קבוצות יתחרו זו בזו ויצטרכו להבקיע כמה שיותר שערים על ידי השלכת דיסקית המשחק לשער הקבוצה היריבה.

ההשקה תיערך ב-20 ביולי עבור מכשיר ה-Oculus Rift, כאשר שני המשחקים הוצגו כבר מבפנים עם קטעי משחקיות מתוכם ומבלי לבזבז הרבה זמן על קטעים קולנועיים. אלא שבניגוד ל-Lone Echo שיעלה 40 דולר, Echo Arena יהיה חינמי לחלוטין לכל בעלי ה-Oculus Rift כמשחק ספין-אוף של Lone Echo.

להלן הסרטון של Lone Echo:
להלן הסרטון של Echo Arena:

LawBreakers

משחק יריות מולטיפלייר תחרותי חדש שהוצג הוא LawBreakers. מספר ניסיונות שלו ניתנו לשחקנים שהתלהבו ממנו במיוחד, אך כעת כבר הגיע הזמן להכריז מתי המשחק יגיע באופן רשמי ומה יהיה מחירו - LawBreakers יגיע ב-8 באוגוסט במחיר של 30 דולר. המשחק עצמו יגיע אל ה-PS4 וה-PC.

במשחק עצמו תצטרכו לנוע במהירות, באוויר וביבשה, להשתמש במגוון נשקים ולהביט אל עבר כל פינה כדי להיות מוכנים לכל איום אפשרי שעשוי לצוץ.

להלן מה שהוצג:

WarGroove

WarGroove הוא משחק אסטרטגיה מבוסס תורות שמאפשר לכם לשחק 12 קמפיינים שונים, מולטיפלייר ברשת וגם מולטיפלייר מקומי. תהיה לכם גם אפשרות לבנות מפות משלכם, לשתף אותן ולשחק בהן. בנוסף הוצג דמו של המשחק, זאת בנוסף לטריילר המשחקיות שלו אשר הוצג.

להלן הסרטון שהוצג:

The Last Night

The Last Night הוא משחק הרפתקאות בעל קונספט אמנותי מאוד ייחודי וחדשני שהוכרז אתמול בלילה בתצוגה של מיקרוסופט. הפעם הוצג סרטון שלו מגרסת הפרה-אלפא ואתם מוזמנים לצפות בו כאן:

 Age of Empires: Definitive Edition

לרגל חגיגות 20 שנה ל-Age of Empires, משחק אסטרטגיה בזמן אמת (RTS), תשוחרר גרסה מחודשת של המשחק עם גרפיקה מודרנית לכל דבר ועניין - כל התכנים הגרפיים חודשו, המוזיקה חודשה ואנחנו נקבל גם מולטיפלייר, כל זאת מבית מיקרוסופט.

להלן הטריילר שהוצג:

Middle-Earth: Shadow of War

 הרבה מאוד כבר הוכרז על משחק ההרפתקאות-אקשן החדש הזה שצפוי להגיע אלינו ב-10 באוקטובר הקרוב. הפעם הוצג סרטון קולנועי בודד מתוך המשחק המציג אירוע סיפורי מתוכו:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שזו התצוגה הטובה ביותר עד כה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.