פרטים ראשונים על Game In 2017: תאריכים, מתחמים ועוד

|מאת: לידור אטיאס, מנהל קהילת Xbox Israel Community|

לאחר ההכרזה הגרנדיוזית בחודש פסח האחרון בסמוך ל-Game In Pro 2017, הכרזה על כך שבכל שנה יערכונה מיקרוסופט וכפיים 2 אירועי גיימינג, הגיע הזמן להראות תוצאות. ובכן, Game In 2017, פסטיבל הגיימינג של ישראל, הוכרז באופן רשמי עבור חול המועד סוכות הקרוב.

התאריכים המדויקים של האירוע הם ה-9-10 באוקטובר הזה, בימים שני ושלישי, ויהיו אלה יומיים של גיימינג מהבוקר ועד כמעט אור הבוקר.

לוחות הזמנים הפנימיים של האירוע יתחלקו ל-5 מקבצים שונים בסך הכל - יום שני בצהריים, יום שני בערב, יום שני בלילה, יום שלישי בצהריים ויום שלישי בערב. מקבצי הצהריים יערכו בין 11:00 ל-15:30, מקבצי הערב בין 16:00 ל-21:00 ומקבץ הלילה בין 22:00 ל-2:00. המשחקים בכל מקבץ יהיו זהים (שימו לב - זה לא אירוע האליפות אלא הפסטיבל).


אם נדבר לעניין לגבי התכנים, מדובר בסך הכל ב-30 מתחמי תוכן הכוללים יחדיו 600 עמדות משחק שונות (מצופים להופיע משחקים שכבר נמצאים בחנויות וגם גרסאות מוקדמות של משחקים עתידיים בדומה לאירוע האחרון).


אלא שעל אף שמדובר בפסטיבל ובו מתחם VR, מתחם אוכל (כנראה שוב בהובלת דומינוס פיצה), שדרה מסחרית לרכישת משחקים ומוצרים, עמדות התנסות ועמדות רטרו, יש גם צד תחרותי יותר.


באירוע יוצבו 2 זירות תחרותיות לכל דבר ועניין, אם כי לא זכינו לפירוט מורחב לגבי סוג התחרויות ובמה מדובר באופן ספציפי. רק ידוע שישוחקו בהן "המשחקים הכי חמים ומותחים".


עד כה, אלה הפרטים העיקריים שנחשפו לגבי האירוע ואנו נחכה לפרטים נוספים. אתם מוזמנים להישאר בעניינים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.