כבר בהשקתו: Forza Motorsport 7 יהיה אחד המשחקים הכבדים ביותר אי פעם במשקל של 100GB

|מאת: לידור אטיאס|

Turn 10 חשפה את דרישות המערכת המומלצות והמינימליות של Forza Motorsport 7 מוקדם יותר השבוע, דבר שהיה מפתיע במיוחד בהתחשב במרחק של השקת המשחק המלאה מאיתנו.

אבל דבר אחד שהדרישות לא ציינו הוא שאתם תצטרכו הרבה מאוד נפח על מנת להתקין את המשחק ולשחק בו, דבר שנכון גם לגבי שחקני ה-Xbox One.

על פי עמוד המשחק בחנות, אתם תצטרכו לא פחות ולא יותר מ-100GB של נפח פנוי כבר בהשקת המשחק על מנת להתקין אותו במלואו. נקווה לגרסה שתפעל לאחר סיום הורדת והתקנת נפח קטן מזה, כפי שקורה במספר משחקים היום.

העובדה הזו מציבה את Forza Motorsport 7 כמשחק הכבד ביותר בסדרת משחקי Forza, ולחלוטין אחד מהכבדים ביותר על גבי ה-Xbox One. היום, Gears of War 4 עם כל העדכונים הגיע קרוב מאוד ל-120GB, כאשר Halo 5 עכשיו ניצב סביב ה-100GB. אבל שוב, הנפחים האלה הם לאחר חודשים של עדכונים.


נתון שכזה בדרך כלל מצביע על תכנים גרפיים איכותיים במיוחד או כמות גדולה של קטעי וידאו איכותיים. יכול להיות שמדובר בשני הדברים, אך סדרת Forza לא ידועה בקטעי הווידאו האיכותיים שלה כפי שהיא ידועה רבות בזכות הגרפיקה הנהדרת. בסופו של דבר, כל זה יגיע לרזולוציית 4K.



מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק במשחק החדש על אף המשקל העצום הזה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.