זאק סניידר פרש מהפקת "ליגת הצדק", יוחלף בשלבי הסיום בידי ג'וס וידון

|מאת: נהוראי כחלון|

במשך כל כך הרבה שנים, תוך כדי עבודה מקדימה רבה, הבמאי זאק סניידר חלם כיצד יפגיש את גיבורי הילדות שלו במקום אחד וייצור את הדבר הגדול ביותר שנראה אי-פעם בעולם הקולנוע של גיבורי העל. לאחר שפתח את היקום הקולנועי של DC עם "איש הפלדה" והכין לו את הקרקע ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", סניידר היה אמור להציג את נקודת הרתיחה ב"ליגת הצדק". עם זאת, כעת נודע כי לקראת שלבי הסיום, הוא נאלץ לפרוש מההפקה בנסיבות טרגיות למדי, וכי יוחלף ברגעי הסיום.
ב-12 במרץ, בתו של סניידר, סתיו, התאבדה בנסיבות טרגיות כשהותירה מאחוריה את שני הוריה ושבעה אחים. המעשה בוצע לקראת שלבי הסיום של הפקת "ליגת הצדק", לאחר תום שלב הצילומים בנובמבר, וסניידר, שנאלץ להתמודד עם האבדן הקשה, החליט כי אין ביכולתו להמשיך בעבודתו במקביל לצער והכאב. על כן, הוא החליט לפרוש מההפקה, ויחד איתו גם רעייתו, דבורה, המשמשת כמפיקה.

במקומו של סניידר, נשכר לסיום ההפקה, שלב צילומי ההשלמה והפוסט-פרודקשן, הבמאי ג'וס וידון ("הנוקמים", כמובן). וידון יחליף את סניידר בבימוי צילומי ההשלמה, ויפקח על הפוסט-פרודקשן. לא ייעשו שינויים גדולים ביצירתו של סניידר, אך פועלו של וידון נחשב לקריטי במיוחד ולמאוד משמעותי.

לבינתיים, לא ידוע אם סניידר ישוב ל-DC, או בכלל לתעשיית הקולנוע, אך הוא שיתף ברשת האינטרנט את רגשותיו המעורבים והודה למעריציו על התמיכה הרבה אשר העניקו לו. בהחלט, אי-אפשר שלא להתמלא צער רב למשמע ידיעה זו.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.