טום הולנד ישחק בתור ניית'ן דרייק הצעיר בסרט החדש של Uncharted

|מאת: אליאב אלמקייס|

לאחר שניסתה סוני לשתף פעולה עם מספר כותבים, במאים ושחקנים ואפילו לא התקרבה אל סרט מלא, היא החליטה ללכת לכיוון חדש עם סרטה המבוסס על סדרת משחקי הווידאו Uncharted. כאשר שון לוי כבר נבחר לכתוב, כעת ליהק האולפן את טום הולנד לתפקיד הראשי של ניית'ן דרייק הצעיר.
טום הולנד
הרעיון החדש הוא למסגר את הסיפור כפריקוול על ציר הזמן הרגיל של המשחקים של דרייק המבוגר (האחרון מביניהם הוא כמובן Uncharted 4), לקחת השראה מחלק בכותר השלישי בסדרה של החברה Naughty Dog, חלק אשר עוקב אחר השחקן כגנב צעיר ומציג את המפגש הראשון שלו עם הנוכל המקצועי סאליבן.

בעקבות ניסיונותיהם של ג'ו קרנהאן, דייוויד גוגנהיים, דיוויד או. ראסל ועוד ליצור משהו, הובא כותב אחר שיפתח את התסריט מחדש עם לוי. אם הסרט הראשון באמת יופק במלואו, אפשר בהחלט להניח שסוני תעשה ככל יכולתה לפתח כאן מותג חדש בראשותו של טום הולנד. מן הסתם, הבכירים בסוני מתלהבים מכך שהולנד משחק את ספיידרמן בסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה". אפילו ממה שראינו ממנו בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" (לא הרבה בכלל), אין ספק שטום הולנד מתאים לשחק את פיטר פארקר ויש לו כריזמה רבה.

"ספיידרמן: השיבה הביתה" יצא השנה ב-7 ביולי, כאשר את טום הולנד נוכל לראות גם בסרט "The Current War", אשר צפוי לצאת ב-5 בינואר בשנה הבאה. מה דעתכם על טום הולנד בתפקיד ניית'ן דרייק? האם גם אתם מצפים לסרט של Uncharted בקוצר רוח? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.