"בובספוג מכנסמרובע" חודשה לעונה חדשה שתגיע ב-2019

|מאת: אליאב אלמקייס|

רשת ניקלודיאון הודיעה אמש על 26 פרקים נוספים של סדרת האנימציה המצליחה "בובספוג מכנסמרובע" עם לא אחר מבובספוג וחבריו בביקיני בוטום.


עונה 12 של הסדרה, העונה החדשה, מתוכננת לצאת בשנת 2019, אשר תהיה שנה גדולה עבור הסדרה. לא רק שזה יום השנה ה-20 של הסדרה, אלא גם שהסרט השלישי של בובספוג יעלה לאקרנים ("בובספוג מכנסמרובע: הסרט" יצא בשנת 2004 והסרט השני "בובספוג מתחת לאפס יצא בשנת 2015). 

מדובר בסדרה מספר 1 בדירוג סדרות האנימציה בקרב ילדים בין הגילאים 2-11 בעונה 10, כאשר עונה מספר 11 תצא בהמשך הקיץ. דודל בוב, באדי באדי, מאן ריי ובובספוג הם בין הדמויות שיחזרו לעוד 26 פרקים נוספים בעונה 12.

"אני בר מזל שיש לי את הזכות להיות הקול של ילד מוחו המבריק של סטיבן הילנברג!" אמר טום קני, המדבב של בובספוג, בהצהרה לאתר "EW". "ההמשך הזה הוא חדשות נהדרות עבורי ועבור חבריי! 12 עונות, 18 שנים, זה מפוצץ את מוחי כשאני עושה את החשבון ומבין שבובספוג חי בראש שלי כמעט שליש מהחיים שלי עכשיו, הוא השותף הכי טוב שהיה לי אי פעם! (אני מקווה שהוא אומר את אותו הדבר עליי). ביום רביעי הקאסט המלא מקליט את קולות הדמויות של העונה וזה 
הזמן המצחיק ביותר של השבוע שלי . זה כמו טיפול, רק שאני מקבל תשלום על זה, לבובספוג מכנס מרובע יש את היוצר, הכתב, ההגדרות והקאסט הכי טובים, החלק הטוב ביותר הוא שאני מרגיש שהפרקים שאנחנו עושים עכשיו הם כמה מהסוריאליסטיים, ביזאריים, משוגעים ויצירתיים שעשינו אי פעם! בובספוג אמנם מרובע, אבל הוא ממשיך להתגלגל קדימה!"

מה דעתכם על העונה החדשה של בובספוג? האם אתם ממשיכים לצפות בסדרה כמונו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.