מצב המשחק 'Rock 'n' Rail' נוסף ל-Halo 5
|מאת: רובי מטוסביץ'|
מאז שחרורו של Halo 5, קיבלנו הרבה הרחבות ועדכונים אליו, והפעם אנו מקבלים מצב משחק חדש שיגיע אל המשחק בקרוב מאוד.
"Rock 'n' Rail", זהו מצב המשחק החדש, והוא משתמש ביכולות ה-Spartan שתוכלו לנצל בכדי לקפוץ גבוה באוויר. אך היתרון מסתיים ברגע שתתחילו לנחות בחזרה על הקרקע, ולירות באויבים יהיה אתגר קשה יותר.
"למרות שהאיטרציה החדשה של 'Rock 'n' Rail' מושפעת מגרסת Halo 4 של מצב המשחק 'Rock 'n' Rail', מצב המשחק הותאם במיוחד ל-Halo 5," אמרה המעצבת שרה סטרן. "במקום לבסס את המשחקיות מסביב לשימוש בג'טפקים, שינינו את כוח הכבידה, זמן המייצב ואת הגדרות גובה הקפיצה בכדי להרים את הקרב מהקרקע אל האוויר."
בנוסף, מצב המשחק "Warzone" מקבל גם הוא עדכון חדש. "Warzone Turbo" יוצג מחדש ב-12 במאי, בזמן ש-"Warzone Warlords" יחזור למשך סוף השבוע בין ה-26 ל-29 במאי.
לבסוף, העונה התחרותית החדשה ביותר של Halo 5 למאי-יוני מתקרבת, הנה פרטים על החידושים שנוכל לצפות להם בעונה זו:
מאז שחרורו של Halo 5, קיבלנו הרבה הרחבות ועדכונים אליו, והפעם אנו מקבלים מצב משחק חדש שיגיע אל המשחק בקרוב מאוד.
"Rock 'n' Rail", זהו מצב המשחק החדש, והוא משתמש ביכולות ה-Spartan שתוכלו לנצל בכדי לקפוץ גבוה באוויר. אך היתרון מסתיים ברגע שתתחילו לנחות בחזרה על הקרקע, ולירות באויבים יהיה אתגר קשה יותר.
"למרות שהאיטרציה החדשה של 'Rock 'n' Rail' מושפעת מגרסת Halo 4 של מצב המשחק 'Rock 'n' Rail', מצב המשחק הותאם במיוחד ל-Halo 5," אמרה המעצבת שרה סטרן. "במקום לבסס את המשחקיות מסביב לשימוש בג'טפקים, שינינו את כוח הכבידה, זמן המייצב ואת הגדרות גובה הקפיצה בכדי להרים את הקרב מהקרקע אל האוויר."
בנוסף, מצב המשחק "Warzone" מקבל גם הוא עדכון חדש. "Warzone Turbo" יוצג מחדש ב-12 במאי, בזמן ש-"Warzone Warlords" יחזור למשך סוף השבוע בין ה-26 ל-29 במאי.
לבסוף, העונה התחרותית החדשה ביותר של Halo 5 למאי-יוני מתקרבת, הנה פרטים על החידושים שנוכל לצפות להם בעונה זו:
עונשים קלים יותר:
- יהיה בטוח יותר לעזוב משחק אם שחקן מהקבוצה שלך או השנייה עזב כבר לפני.
- אין צורך להישאר במשחק בכדי למנוע באן או הפסד של נקודות.
- לא תקבלו באן אם מישהו כבר עזב את המשחק.
- אין תוספת בהפסד נקודות ה-CSR אם מישהו כבר עזב את המשחק.
- עדיין תפסידו את אותה כמות נקודות ה-CSR כהפסד נורמלי.
- שחקנים שיעזבו משחקים תמיד יפסידו CSR בלי קשר לאיך שהמשחק יתנהל לקבוצה שלהם אחרי העזיבה, אז מומלץ שתחכו אם אתם בקבוצה המנצחת / המובילה עד שהקבוצה היריבה תעזוב.
זמני טעינת עונה-מוקדמת קצרים יותר לשחקנים עם מיומנות גבוהה:
- שחקנים מיומנים מקבלים מדי פעם זמני המתנה גבוהים יותר מהנדרש.
- זה יקוצץ לכמות הוגנת יותר בתחילת העונה.
- הם עדיין גבוהים מספיק כדי למנוע קרבות מאוד לא-הוגנים, אך נמוכים מספיק כדי לאפשר מציאת משחקים בזמן.
גבולות מחמירים אפילו יותר של CSR, אוכלוסיית Onyx צומצמה:
- אנחנו אמורים לראות גבולות מחמירים אפילו יותר בעונה הקרובה.
- באג האינפלציה שכבר נפתר קודם, ניפח את זה על אף השינויים.
מה דעתכם על זה? האם אתם נהנים מ-Halo 5 וכל העדכונים שמגיעים אליו עד כה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.