עדכון חדש ל-Rainbow Six: Siege; תחזוקת שרתים מתוכננת להמשך היום

|מאת: לידור אטיאס|

Ubisoft פרסמה באופן רשמי את שעות תחזוקת השרתים של Rainbow Six: Siege עבור הפלטפורמות השונות, זאת עבור העדכון החדש של המשחק, שיהיה חלק ניכר מתהליך התאמת השרתים לקהל העצום של המשחק, קהל אשר החברה לא הייתה מוכנה לקראת גודלו.

שרתי המשחק ב-PS4 לא יהיו זמינים היום החל מ-17:00 ועד 18:00, כאשר שרתי המשחק ב-Xbox One לא יהיו זמינים היום החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 19:00. לסיום, שרתי ה-PC לא יהיו זמינים החל מהשעה 19:00 ועד לשעה 20:00 (כל השעות לפי שעון ישראל).

לאחר העדכון החדש תוכלו לראות שינוי ברקע המשחק אשר מדגיש את הכניסה ל-"Operation Health", מבצע לשיפור המשחק והתאמתו לקהל הגדול שלו. 

לצערנו הרב, המבצע הזה גבה מחיר ומכיוון שצוותים רבים ינותבו למבצע הזה, חבילות הרחבה מסוימות בוטלו נכון לכרגע, על מנת לאפשר לחברה לעבוד על המשחק.

להלן הפרטים בנוגע לעדכון 2.2.1 אשר יגיע אל המשחק (המפרט נכתב על ידי Ubisoft ותורגם על ידינו לעברית):
*חיפוש משחק בשלב אחד - אנחנו מתמקדים על טסטים ויישום של חיפוש משחק בשלב אחד. אנחנו כרגע בודקים את זה על גבי שרתי הבדיקות הטכניות.

*תיקונים במפות - צוות עיצוב השלבים שלנו יעבור על כל המפות כדי לתקן באגים וגליצ'ים בהן.

*הצוות הטכני שלנו יסקור את שכבות הקוד של המשחק אשר מובילות לקריסות. זה יעזור לכם לקבל חוויית משחק יציבה יותר.

*Hit Boxes - תכונה שאנו בודקים על גבי שרתי הבדיקות הטכניות שלנו, זאת על מנת להכשיר את התכונה ולהעבירה אל המשחק המלא.

*אנו מודעים לתסכול של הקהילה בכל הנוגע להריגות במקום השיגור, וצוותי עיצוב השלבים שלנו יעבוד על מיגור הבעיה במקומות שבהם זה עדיין אפשרי להרוג שחקן במקום שבו הוא משתגר למשחק. על מנת שהנושא יהיה ברור - הריגות במקום השיגור הן הריגות שבהן שחקן מגן הורג שחקן תוקף לאחר שניות בודדות מרגע ההשתגרות שלו. אם אתם רצים מהר מאוד לכיוון היעד ונהרגים תוך כמה שניות זה לא מה שמוגדר כהריגה במקום השיגור.

*כניסה אל משחק שכבר התחיל - אנחנו לא רוצים ששחקנים יצטרכו להיכנס למשחקים מדורגים שכבר יצאו לדרך. הבעיה הזו תטופל.

*בעיות עם מנטרל הפצצות (שמע, הטמנה והריסה) - האינטראקציה עם מנטרל הפצצות לא תמיד חלקה ולעיתים מלווה בבעיות. אנחנו נעבור על גבי כלל הבעיות עם מנטרל הפצצות על מנת לתקנן.

*Glaz - את תשומת הלב שלנו יקבל גם Glaz, הישארו מעודכנים לפרטים נוספים.

מה דעתכם על זה? האם אתם מרוצים מהוצאת המבצע הזה לפועל או שלא? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.