טבלת המכירות המובילות בבריטניה: Mario Kart 8 Deluxe במקום הראשון

|מאת: אליאב אלמקייס|

Mario Kart 8 Deluxe הגיע למקום הראשון בטבלת מכירות המשחקים הפיזיים בבריטניה בשבוע הראשון שלו, והפך לכותר הראשון שהגיע למקום הראשון בטבלה הזו מאז שנת 2008 עבור סדרת Mario Kart.

עבור נינטנדו עצמה פירוש הדבר הוא גם כן שבירת בצורת, שכן מאז 2011 אף כותר שלה לא הגיע לראש טבלת המכירות בבריטניה. מדובר, אגב, ב-Pokemon White.

המשחק Sniper: Ghost Warrior 3 הגיע למקום השני והמכובד, למרות הביקורות השליליות, בעיות העיכוב בטעינת המשחק ומספר בעיות טכניות נוספות.

בהמשך מגיע GTA V אשר ממשיך למכור יפה והגיע למקום השלישי והמכובד בהחלט. באשר למשחק Little Nightmares שהושק רק בשבוע האחרון - הוא הגיע למקום הרביעי.

חידוש המלאי עזר למשחק The Legend of Zelda: Breath of the Wild לטפס מהמקום ה-10 ישירות למקום ה-5. בין שאר המשחקים תוכלו למצוא כמה פנים מוכרות נוספות.

תוכלו לקרוא את טבלת המכירות המלאה בתחתית העמוד, שימו לב שטבלה זו אינה כוללת את נתוני המכירות הדיגיטליות, ולכן היא לא מחשיבה את כל נציגי מכירות המשחקים בבריטניה:

  1. Mario Kart 8 Deluxe
  2. Sniper Ghost Warrior 3
  3. GTA V
  4. Little Nightmares 
  5. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  6. LEGO Worlds 
  7. Ghost Recon: Wildlands 
  8. Call of Duty: Infinite Warfare 
  9. FIFA 17 
  10. Horizon Zero Dawn
מה דעתכם על טבלת המכירות? האם אתם מצדיקים את מקומו הראשון של  Mario Kart 8 Deluxe? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.