נחשף עדכון חדש של GTA Online בשם "Gunrunning"

|מאת: לידור אטיאס|

Rockstar הכריזה על העדכון הגדול הבא של GTA Online, מצב המשחק ברשת של GTA V. מדובר בעדכון חדש בשם "Gunrunning" והוא נחשב לעדכון מסיבי אשר אמור להגיע אל המשחק בחודש יוני הקרוב. 

המפתחת לא שיתפה פרטים ספציפיים לגבי העדכון, אבל כפי ששמו מראה, תהיה מעורבת כאן תעשייה של סחר בנשק בלתי חוקי. העדכון החדש בונה על העדכון "Executives & Other Criminals" וגם על עדכון האופנוענים, עם דגש על פעילות עבריינית.

"בזמן שמנכ"לים לבושים היטב מבצעים סחר חליפין של סחורות מיוחדות מתוך סוויטות מפוארות, ואופנוענים הלבושים בבגדי עור שולטים בכבישים ומעבירים מוצרי צריכה בלתי חוקיים, הזדמנויות חדשות נפתחות ברשת רווחית מאוד, זדונית ומחתרתית להשתלטות על לוס סאנטוס ומחוז בליין על ידי אנשי ה-VIP, המנכ"לים והאופנוענים הבוסים."

במחוז בליין "פתחים" מסוימים יהיו זמינים לשחקנים. הם "פרטים מסתוריים" שניתן להשיג עם "כלי רכב צבאיים וציוד לייצור נשק." בהשתתפות של השחקנים הם יוכלו להרוויח הרבה מאוד כסף.

Rockstar תכריז על עוד פרטים לגבי "Gunrunning", כולל כל הנשקים החדשים, השדרוגים והרכבים בזמן שנותר עד להשקה. אחד מהרכבים החדשים הוא רכב ה-APC וה-Tampa תקבל גרסה מצוידת בנשק.

להלן גלריית תמונות של העדכון:





בחדשות קצת אחרות לגבי GTA V - דווח כי יותר מ-80 מיליון עותקים של המשחק נמכרו ברכבי העולם. מה דעתכם על כל זה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.