האלפא של Xbox Game Pass תיגמר ב-28 באפריל והמנוי ישוחרר בקרוב לקהל הרחב

מאת: לידור אטיאס

האלפא של השירות Xbox Game Pass אשר מתקיימת בימים אלו תסתיים באופן סופי ומוחלט ב-28 באפריל, זאת לפי מיקרוסופט. הודעה נשלחה באפליקציית Xbox Insider לכל הבוחנים ורמזה גם לגבי השחרור המלא.

"תודה על השתתפותכם באלפת הבדיקה המוקדמת של Xbox Game Pass," אומרת ההודעה. "הפידבק שלכם בעל ערך רב ויעזור לשפר את השירות עבור כל הגיימרים..... אנחנו מתקרבים אל ההשקה ו-Xbox Game Pass יהיה זמין עבור כל הגיימרים מאוחר יותר באביב הזה."


Xbox Game Pass, אשר הוכרז בפברואר, הוא שירות גיימינג הדומה לנטפליקס - השירות מספק לגיימרים גישה לקטלוג של 100 משחקים. שחקני האלפא יכלו לשחק בכ-20 משחקים מתוך ה-100.

באביב הקרוב צפוי להגיע השירות אל כל הגיימרים בעלי ה-Xbox One ועל אף שאין לנו עדיין תאריך רשמי, העובדה שהאלפא ננעלת אומרת שככל הנראה הגיע מספיק פידבק אל המפתחים וכי פיתוח השירות קרוב לסיום. להזכירכם, היום האחרון של האביב הוא ה-20 ביוני (הדדליין להגעת השירות נכון לכרגע).

שימו לב כי מוקדם יותר השבוע מיקרוסופט שלחה גל של הזמנות לאלפא של Xbox Game Pass ואם אתם חברים בתכנית הבוחנים, בדקו את ההודעות שלכם באפליקציה כי ייתכן כי אתם בין ברי המזל שהצליחו להיכנס לתכנית.

להלן הרשימה המלאה של המשחקים שאושר כי יכללו במנוי עם השקתו לקהל הרחב:
*Fable III
*Gears of War: Ultimate Edition
*Halo 5: Guardians
*LEGO Batman
*Mad Max
*Mega Man Legacy Collection
*NBA 2K16
*Payday 2
*Saints Row IV Re-Elected
*SoulCalibur II
*Tekken Tag Tournament II

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שתרכשו את המנוי עם השקתו לקהל הרחב של בעלי ה-Xbox One? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.