מ-ל-ח-מ-ה: Total War: Warhammer 2 הוכרז בטריילר רשמי והוא ייצא כבר השנה

מאת: תומר חסד

סדרת משחקי Total War היוותה את יסודות הגימינג בשבילי, אני זוכר את עצמי משחק ב-Total War: Rome 2 וב-Total War: Medieval 2 Gold Edition, כל הזמן מנסה למחוק אימפריות, לכבוש ערים ואיך לא, לבצע רצח עם מדי פעם. עכשיו, בלי שום התראה מוקדמת, המשחק Total War: Warhammer 2 הוכרז ומסתבר שהוא ייצא כבר השנה (אם לא יהיו דחיות).

על פי ההכרזה ניתן להבין שב-SEGA דווקא מאמינים בקו הבדיוני אותו אימצה סדרת Total War החל מהמשחק החדש ביותר בסדרה Total War: Warhammer (עד השקתו כל משחקי הסדרה היו משחקים המבוססים על תקופות אמיתיות בהיסטוריה האנושית).

טריילר ההכרזה מציג כמה מן הצבאות במשחק. לי אישית אין ידע בעולם הבדיוני של Warhammer בשום צורה שהיא אז לא זיהיתי את הקישור של הצבאות שהופיעו בטריילר למקום כלשהו בעולם הבדיוני. אבל בלי שום קשר, הטריילר מאוד מרשים והוא גורם לי לרצות שהמשחק ייצא, על אף הערכתי הרבה לנכונות של משחקי Total War בנוגע להיסטוריה.

ובכל זאת, מכיוון שכפי שאמרתי אני כן מעריך את הנכונות של המשחקים הללו מבחינה היסטורית, אקווה שאחרי Total War: Warhammer 2 יושק Total War: Rome 3 או Total War: Medieval 3, אבל רק זמן יגיד.

צפו בטריילר ההכרזה המפתיע:
מה דעתכם על כך? אתם שמחים על ההכרזה של Total War: Warhammer 2 או שאתם מעדיפים משחקים היסטוריים על פני אלו הבדיוניים? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.