התוכן העתידי של Titanfall 2 כולל מפות חדשות, טיטאן חדש ועוד

מאת: לידור אטיאס

Titanfall 2 ממשיך לצמוח ולהתפתח עם תוכן חדש שעתיד להגיע בחודשים הקרובים. התוכן העתידי כולל שתי מפות מולטיפלייר חדשות וחינמיות שיהיו פתוחות לקהל הרחב וטיטאן חדש.

שתי המפות החדשות הן "Glitch" ו-"Relic", כאשר "Relic" ככל הנראה תהיה שחזור של המפה בעלת אותו השם מהמשחק הראשון Titanfall. על הטיטאן החדש לא נחשף מידע נוסף והמידע עליו מסווג.

השחקנים גם יכולים לצפות לשתי מפות "Live Fire" חדשות והן "Traffic" ו-"Deck", שדרוג "Prime" לטיטאנים "Ronin" ו-"Tone", הגדלת מגבלת ה-"Gen" ל-100, סיעה חדשה, התוספת של "Marked For Death" כמצב משחק חדש ויותר אפשרויות הוצאה להורג של חיילים אחרים.

כל התוכן הזה לא תוזמן לתאריכי השקה כלשהם וכל שנאמר הוא שאנחנו יכולים לצפות להגעה של כל התכנים החדשים הללו בחודשים הקרובים.

Respawn גם מבטיחה לנו הגדרות רחבות יותר למשחקים פרטיים כולל האפשרות להגדיר את "Live Fire" ו-"Coliseum" כמצב משחק, תוספות וחידושים בחיפוש משחק אשר יביאו להצגת זמן ההמתנה המשוער וגם יותר סקינים וכיסויים שניתן יהיה לרכוש בחנות המשחק.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק בתוכן החדש הזה כשהוא יגיע אל המשחק בחודשים הקרובים? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.


התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.