"דדפול 2", סרטי ההמשך של "אווטאר" וסרטי ה"אקס-מן" החדשים מקבלים תאריכי שחרור

מאת: אליאב אלמקייס

חברת "Fox" הודיעה היום כי "דדפול 2" יעלה לאקרנים בתאריך 1 ביוני 2018, יחד עם סרט ההמשך של "אקס-מן: אפוקליפסה" העונה לשם "X-Men: Dark Phoenix" שיצא ב-2 בנובמבר 2018. הסרט "אקס-מן: המוטאנטים החדשים" של הבמאי ג'וש בון יגיע לאקרנים מוקדם יותר בתאריך ה-13 באפריל 2018.

 כל התאריכים האלו דווחו על ידי האתר "Entertainment Weekly".

בנוסף לסרטי גיבורי העל, ארבעת סרטי ההמשך של "אווטאר" (ג'יימס קמרון) קיבלו תאריכי שחרור רשמיים. כפי שנחשף בפייסבוק (באמצעות "Entertainment Weekly"), הסרט הראשון יעלה לאקרנים בתאריך ה-18 בדצמבר 2020, וסרטי ההמשך הבאים יגיעו ב-17 בדצמבר 2021, ה-20 בדצמבר 2024, וה-19 בדצמבר 2025. כל ארבעת הסרטים יצולמו בו זמנית וההפקה שלהם בעיצומה.

הסרט הראשון "אווטאר" אשר יצא בשנת 2009 ניצב בתור הסרט עם הרווחים הכי גבוהים בהיסטוריה, אשר גרף לא פחות מ-2.78 מיליארד דולר בקופה העולמית.

לדברי כוכב הסרט סם וורטינגטון, "אווטאר 2" ידגיש את היבט המשפחה שהבמאי ג'יימס קמרון דיבר עליו בעבר. סם אמר כי "זה הולך להיות ג'ייק (סאלי, דמותו של וורטינגטון) שמונה שנים מאוחר יותר, ויש לו משפחה עכשיו". הוא מוסיף ואומר "העולם עכשיו גדול מהראשון, אבל בעצם, זה סרט על משפחה".

באשר לסיבת ההשקה המאוחרת של "אווטאר 2", קמרון אמר בעבר כי התכנית שלו לעשות 4 סרטים נוספים בו זמנית היא משימה גדולה שדורשת השקעה וזמן, לכן זה קורה.

"למעשה אנחנו לא עושים את 'אווטאר 2'," הוא אמר. "אנחנו עושים את 'אווטאר' 2, 3, 4 ו-5. זו משימה עצומה. זה לא שונה מהבנייה של סכר שלושת הערוצים לעזאזל. אז אני יודע איפה אני עומד להיות בשמונה השנים הבאות של חיי.

חדשות נוספות מודיעות על כך שיש משחק של "אווטאר" באופק מהיוצרים של המשחק The Division (חברת Ubisoft).

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לסרטים החדשים? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.