כל הפרטים המרכזיים מחשיפת Call of Duty: WW2

|מאת: לידור אטיאס|

הגיעה השעה והחשיפה של Call of Duty: WW2 יצאה לדרך. לאחר כל ההדלפות והשמועות סביב המשחק הזה, כעת יהיו לנו פרטי מידע מוצקים ורשמיים מטעם Activision ו-Sledgehammer Games שראשיהן לוקחים חלק באירוע החשיפה ומציגים את המשחק.

את החשיפה פתח טריילר חשיפה אשר הציג גרפיקה פשוט אדירה ומרשים אף יותר - צילומים ישירות ממנוע המשחק. צפו בטריילר החשיפה הרשמי כאן (הטריילר אישר את תאריך ההשקה שהודלף כל כך הרבה פעמים - ה-3 בנובמבר 2017):
בזמן זה של החשיפה גם נשא דברים נשיא Activision והיו לו כמה דברים מעניינים להגיד על המשחק. הוא חשף כי המשחק קיבל אור ירוק לפני 3 שנים, וכי הוא מכוון לריאליסטיות ברמה גבוהה מאוד, כך שהמשחק יהיה כמה שיותר אישי ומרגש (דברים שנאמרו מאוחר יותר גם על ידי מעורבים נוספים בדבר). בנוסף הוא סיפר שתתקיים בטאת מולטיפלייר של המשחק בקרוב אך לא ציין מתי.

לאחר דבריו הכלליים למדי של המנכ"ל, הוצג סרטון שלקח אותנו מאחורי הקלעים של פיתוח הפרויקט וחשף כי הפיתוח והחקר הלכה למעשה החל לפני שנתיים וחצי על ידי Sledgehammer Games. המעניין הוא שבשנתיים וחצי הללו כלולות שעות עבודה שנערכו במטווחי נשק על מנת להכיר נשקים של מלחמת העולם השנייה (על ידי העובדים כמובן), ביקורים מעבר לים במקומות שקיימים במשחק וכו'. 

בשלב מאוחר יותר תפסו את הבמה ראשי Sledgehammer Games ודיברו הרבה מאוד ברמה כללית על כך שזה יהיה סיפור מרגש ואישי, אך לאחר מכן הם גם הגיעו לפרטים יותר ספציפיים - אושר כי שחקן "רובוטריקים" ג'וש דוהמל יככב במשחק בתפקיד של חייל בן 34 מאוקלהומה, והוצגו כמה מן הדמויות שיופיעו בעלילה. מעל כולם ישנו החייל רד דניאלס - הוא הדמות הראשית ואיתו אתם תשחקו.

בסך הכל, אתם תשחקו ב-3 מדינות שונות - נקודת הפתיחה נהיה בחופי נורמנדי שבצרפת, אך לאחר מכן אתם תתקדמו ותגיעו גם אל גרמניה ובלגיה.

בנוסף, הם חשפו כמה מן הנשקים שיופיעו במשחק והציגו על המסך הגדול באירוע צילומים שלהם. הנשקים שהוצגו היו ממספר סוגים שונים.

חשיפה קטנה נערכה גם בדבר ה-Co-Op אך כל הדיבור סביבו היה מאוד כללי כך שלא קיבלנו מידע כלשהו לגביו מעבר לסרטון קצרצר ביותר שהוצג ולא חשף כמעט כלום.

לבסוף נחשף כי הבטא תגיע קודם כל אל ה-PS4.

מה דעתכם על זה? האם אתם מצפים לשחק במשחק? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.