מבצעי השבוע ברשת ה-PSN על משחקי PS4 ,PS3 ו-PS Vita נחשפו; 1+1 על מגוון משחקי PS4

מאת: לידור אטיאס

סבב חדש של מבצעים שבועיים הגיע השבוע לרשת ה-PSN, כאשר המשחקים שמוצעים בהנחה הם משחקי PS4 ,PS3 ו-PS Vita. בנוסף לכך, מגוון של משחקים משתתפים במבצע מיוחד (לא שבועי) של 1+1.

מעתה ועד ה-11 באפריל, מגוון של משחקי PS4 ברשת ה-PSN זמינים במסגרת של מבצע מיוחד - 1+1. בין המשחקים שבמבצע ניתן למצוא את:
*Gone Home
*Firewatch
*100ft Robot Golf
*Invisible Inc
*The Banner Saga 2
*Amplitude

המשותף לכלל המשחקים הללו הוא שמחירם הוא 20 דולר, אך הרשימה שאתם רואים כאן היא חלקית ולא מלאה. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא בלחיצה כאן (הרשימה עצמה כוללת 2 עמודים שונים, שימו לב לזה).

בנוסף לכך, מבצעים מיוחדים על משחקי Batman יהיו במהלך השבוע הקרוב כאשר Batman: Arkham Knight זמין במחיר של 10 דולר, Batman: Arkham Asylum במחיר של 6 דולר ו-Batman: Arkham Origins במחיר של 8 דולר (על גבי ה-PS Vita) או 10 דולר (גרסת הדלוקס על גבי ה-PS3). כמו כן, LEGO Batman 3 גם כן זמין במבצע במחיר של 6 דולר על גבי כל הפלטפורמות, כאשר חבילות ההרחבה של משחקי Batman גם כן זוכות השבוע להנחות משמעותיות.

השבוע, תוכלו למצוא גם את Steep ו-Rise of the Tomb Raider במחיר של 30 דולר כל אחד, כאשר מספר משחקי Persona נותרים במבצע אף הם, כולל גרסת ה-PS3 של Persona 4 שזמינה עבור 5 דולר.

לבסוף, סוני גם הכריזה היום על יוזמה חדשה בשם "Play Collective", אשר דומה לקודמותיה כדוגמת "Spring Fever". מה שיקרה הוא ש-6 משחקים שמשתחררים ב-6 השבועות הקרובים יוצעו בהנחה של 20 אחוז עבור בעלי מנוי PlayStation Plus אשר יזמינו אותם מראש בטרם היציאה (Pre-Order). בין המשחקים ישנם Full Throttle Remastered וגם PaRappa the Rapper Remastered.

תוכלו לראות את כל מבצעי השבוע על ידי לחיצה כאן. בנוסף, אתם יכולים להצביע על מבצע סוף השבוע (משחקי PS4 בלבד) בלחיצה כאן. אל תשכחו להישאר עמנו למבצעים נוספים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.