עדכון חדש הגיע אל ה-Xbox One והוא משפר משמעותית את נגישות הקונסולה

מאת: לידור אטיאס

עדכון גדול עבור ה-Xbox One משוחרר היום ומביא הרבה מהתכונות והעדכונים ששמענו עליהם בחודשים האחרונים בהקשר של הקונסולה.

הרבה מהשינויים מתרכזים בשיפור הביצועים של דף הבית, כמו גם לספק גישה מהירה יותר לתכונות ודברים בהם אתם משתמשים בתדירות גבוהה. במסך הבית הלוגו של המשחק שאתם משחקים באותו רגע קטן הרבה יותר כעת והמסך עצמו מאפשר לקפוץ לחלונות אחרים הקשורים למשחק, כמו למשל ה-Game Hub שלו. בנוסף, התמונה שתוצג ברקע תהיה של אמנות מהמשחק, כל זאת במקרה ולא הגדרתם רקע המותאם באופן אישי מראש.

מסך ההדרכה עודכן אף הוא וכעת ניתן לגשת אליו באמצעות לחיצה אחת על כפתור ה-Xbox בשלט, זאת במקום שתי לחיצות שונות. הלשונית הראשונה שמוצגת מאפשרת לכם לעבור אל מסך הבית או לגשת לתפריט המשחקים והאפליקציות שלכם, חנות ה-Xbox, אפליקציות ומשחקים שהפעלתם לאחרונה ועוד.

כעת יש לכם אפשרות גם לשלוט על מוזיקת הרקע ודרך קלה להגיע אל תפריט ה-GameDVR המאפשר לכם להקליט קטעי קול באורכים שונים (האורך המקסימלי הוא של 5 דקות) או להקליט ידנית קטעי קול (האורך המקסימלי של הקטעים הידניים הוא 10 דקות).

התכונה הגדולה הנוספת שהגיעה לקונסולה היא שילוב שירות השידור החי מתוך משחקים "Beam", אשר יגיע גם אל ה-Windows 10 בעדכון ב-11 באפריל הקרוב.

תוספות נוספות בעדכון של היום הן למשל התוספת של עוקב הישגים מותאם אישית על המסך (אשר מפצה בדרך כלשהי על מחיקת מצב ה-Snap בקונסולה), האפשרות לשחק עם אותה דמות באמצעות שני שלטים שונים (קראו עוד בלחיצה כאן) ועוד.

צפו בסרטון הבא כדי לראות את כל השינויים והתוספות שהגיעו:
מה דעתכם על העדכון הזה? האם אתם חושבים שהוא יעיל? חיכיתם בכלל לתוספות השונות שהוא מציע? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.