המערב הפרוע כאן: מוד חדש של GTA V מחליף את מפת המשחק במפה של Red Dead Redemption

מאת: לידור אטיאס

כמות המודים של GTA V דומה לכמות הכוכבים בשמיים, שלא לדבר על כמות המודים שהגיעה עד כה לכלל משחקי GTA. אז מה חדש? הפעם מפת המשחק Red Dead Redemption תעשה את דרכה מהמשחק המקורי אליו פותחה ועד ללוס סאנטוס שב-GTA V, אותה היא תחליף כמובן.

כאמור, שלא כמו המוד שמביא את ליברטי סיטי אל GTA V ללא החלפת לוס סאנטוס (עם אפשרות מעבר בין השתיים), הפעם מדובר במוד שמחליף את לוס סאנטוס במפה של Red Dead Redemption ולא מתווסף אליה.

על העניין הזה שוקדים מספר מפתחים שונים, כאשר נמסר מצידם כי את המפה הם מתכננים בעיקר על סמך מפת המשחק על גבי ה-Xbox 360, אם כי לא ברור מה ההבדל בינה ובין המפה של ה-PS3.

כעת הצוות עובד על הרבה מאוד אלמנטים שמצופים ממפה שכזו - טקסטורות, ויזואליה ואפילו מחזור היום-לילה של המפה כדי שזה יתיישב עם שעון המשחק ב-GTA V.

מה בכל זאת חסר להם? לדברי הצוות, חסרים בצוות מתכנתים וסקריפטרים או אם תרצו כותבי סקריפטים, על מנת שתהיה אפשרות להעביר גם כמה מן המיני-משחקים מהמשחק המקורי אל GTA V לצורך שימור החוויה.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמוד הזה יצליח ויצבור תאוצה ברחבי העולם? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.