משחק חדש המבוסס על העולם של "אווטאר" הוכרז ויפותח על ידי Ubisoft

מאת: לידור אטיאס

רובכם לבטח זוכרים או לפחות מכירים את סרטו של ג'יימס קמרון, "אווטאר". האיכות שלו נתונה לוויכוח בלתי פוסק בין צופיו השונים, אך יופיו וההישגים הטכניים שנדרשו על מנת להפיק אותו לא נתונים לוויכוח ובהיבט הזה הוא נחשב ליצירת מופת.

אלא שמאז השקת הסרט הוא נשכח לו לאטו מן התודעה הציבורית מטעמים של חוסר חשיפה ומעט מאוד חדשות שנחשפו (על אף שמספר סרטי המשך שלו הוכרזו). כעת, לפתע פתאום וללא שום הזהרה מוקדמת, הכריזה Ubisoft על שיתוף פעולה עם ג'יימס קמרון שבמסגרתו משחק וידאו חדש המבוסס על העולם של "אווטאר" יפותח על ידי זו הראשונה.

המשחק הוכרז עבור ה-PC וה"קונסולות", ללא פירוט כלל אודות איזה קונסולות מדובר (יש להניח כי ה-Xbox One וה-PS4 כלולות בכל העניין, הספק הגדול הוא בעיקר באשר ל-Nintendo Switch). המשחק החדש מפותח על ידי סטודיו הפיתוח Massive שפיתח את The Division, כל זאת תוך שימוש במנוע המשחק שנעשה בו שימוש ב-The Division והוא "Snowdrop".

קמרון הצהיר כי הוא בהחלט התרשם מעוצמת מנוע המשחק "Snowdrop" וכי הוא משוכנע שכאשר העוצמה הזו תשולב בתשוקה של צוות הפיתוח והאובססיה שלו על פרטים, הסכנה והיופי של פנדורה (העולם בו מתרחש "אווטאר") יוצגו בצורה הטובה ביותר.

אתם מוזמנים לצפות בטריילר ההכרזה כאן:





התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.